|
Wielerseizoen 2007 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
En wie zien we daar opduiken in de top van de algemen ranking? :D
1. Filip c. QSI 366
2. aubergine 362
3. Chacha Go Unibet 362
4. Zehra 362
5. Frans 2Cycle 348
6. Daan The killers 348
7. Mats7 344
8. Elizzze 344
9. hong_gay de Afrikanen 344
10. ulysses1 De Wielergekken 344 |
|
|
| MikeVee |
Nice :) , maar was ze effectief verantwoordelijk voor de samenstelling, want ik zie ze anders niet veel opduiken in dit topic? :p
liever geen ploeg dan aansluiten bij de BeTA ploeg :whip: :sadgreen: |
|
|
| Jasperovitsj |
Zehra houdt stiekem van wielrennen 
Ik zat er voor niks tussen :o |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En wie zien we daar opduiken in de top van de algemen ranking? :D
|
Could it be... Me?! :D |
|
|
| MikeVee |
T-Mobile zet Bernucci uit Vuelta na positieve dopingtest in ronde van Duitsland.
Weeral T-Mobile ... |
|
|
| Soliplex |
Na Lagos de Covadonga met Devolder en Monfort 2 Belgen bij de eerste 5 in de rangschikking, komt da tegen :)
Goe geanticipeerd van Devolder, die op de slotklim nog wel redelijk wa tijd op de grote kanonnen verloor |
|
|
| Jasperovitsj |
De vraag is of hij bewust meegeglipt is in die ontsnapping om een mindere dag succesvol te compenseren, of dat hij per ongeluk mee was en dan bewust afgewacht heeft tot de grote kanonnen bij hen kwamen in plaats van zelf voor de ritoverwinning te gaan? Kwestie van nog niet meteen de druk van de leiderstrui op zijn schouders en die van zijn ploeg te leggen?
Opvallend ook dat bepaalde favorieten (Gomez Marchante, Sanchez, Pereiro, Brajkovic) toch nog tekort komen in de eerste week. Gomez Marchante zie ik nog wel groeien in de komende ritten, maar voor de anderen ziet het er toch niet zo goed uit voorlopig. Langs de andere kant waren Menchov en Sastre al indrukwekkend vandaag. :eyes: |
|
|
| Soliplex |
Ik denk dat hij voluit is gegaan hoor. Had hij Efimkin kunnen volgen, zou hij da wel gedaan hebben. Dan moest hij gewoon Efimkin in de sprint voorlaten om de trui ni meteen te pakken.
Als ge een minuut bonus op uw naaste concurrenten kunt pakken gaat ge da toch ni laten liggen? Zeker ni in ne Vuelta waar het toch meestal een secondespel is. Kheb gehoord dat hij op Sastre & Menchov toch dikke 2min verloren heeft op de slotklim...
Namen die ge noemt stellen idd teleur. Ook Vanhuffel was weer belabberd slecht & kdenk dat het bij Evans ook stilaan op is |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dit was niet echt een Evans-klim, dus daarom denk ik dat hij op het einde wat moest lossen. Te veel steile stukjes en te veel afwisseling. Evans is meer het type dat een niet al te steile en redelijk egale klim verkiest. En zo komen er toch nog meer in deze Vuelta, voor zover ik gezien heb. En binnen een paar dagen slaat hij gegarandeerd toe in de lange tijdrit. Nee, van Evans zijn ze nog niet af. :) |
|
|
| Soliplex |
| Mmmjah kweet ni. hij hing al een paar keer aant rekkerke in het(weliswaar steile) middenstuk van de klim.de laatste kilometers waren toch veel minder steil met zelfs hier en daar e stukske bergaf. Dat hij net daar dan lost, vind ik toch een veeg teken. Nu ja, voorspellingen doen is altijd gewaagd... we zullen het maar afwachten zeker :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Stijn Devolder :eyes: :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| t is nog lang niet zover, maar stel u eens voor dat hij echt eens moest winnen. Dat moet toch al zo'n 20 jaar geleden zijn dat een Belg dan nog eens een grote ronde heeft gewonnen :D |
|
|
|
|