|
Wielerseizoen 2007 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Wat een zielig geval. :) |
Een depressie is een ziekte he, daar valt nie direct mee te lachen eigenlijk. |
|
|
| Real |
| Ik heb nooit medelijden gehad met VDB. Hij heeft zichzelf al verscheidene malen in de nesten gewerkt, ik geef geen cent meer voor die kerel. |
|
|
| MikeVee |
Astana wint wel de rit, maar is tegelijk de verliezer van de dag.
Het maakt het allemaal weer wat moeilijker om een WP ploeg te kiezen voor de tour. :nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Moreau kan die vorm nooit doortrekken tot in de Tour denk ik. Als Evans nog een paar procentjes kan verbeteren is hij wel een serieuze kandidaat voor de eindzege in de Tour. :) |
|
|
| MikeVee |
ja, maar was ook niet van plan die te kiezen (of hij moet weinig punten kosten).
Het is eigenlijk Vino, die nu al 2 bergritten door de mand valt. Hij had wel gezegd dat ie alles op de tour ging zetten , maar is dit nu een combinatie van nog niet 100 % zijn en zich wat wegsteken of is hij echt zo slecht op een paar weken voor de tour? :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
Vino zal er staan, net zoals in de Vuelta vorig jaar :)
En Evans is bijna even duur als Vino |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vino zal er staan, net zoals in de Vuelta vorig jaar :)
En Evans is bijna even duur als Vino |
Vandaag is ie op meer dan 11 minuten binnengekomen, ge kunt nog ni helemaal top zijn ma we zijn ochotte 3 weken voor de start, vino heeft nog veel werk medunkt |
|
|
| MikeVee |
| LOL @ het paard dat tijdens de slotklim opeens de weg kwam opgelopen, net voor de leiders :haha: :haha: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by MikeVee
LOL @ het paard dat tijdens de slotklim opeens de weg kwam opgelopen, net voor de leiders :haha: :haha: |
vooral de repliek van wuyts
paard neemt een paar meters op Glomser & Lopez..
waarop wuyts zegt: "Glomser twijfelt niet en kruipt in het wiel"
too funny :stongue: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Impressive trouwens wat Volderke allemaal laat zien :eyes: |
|
|
| MikeVee |
********** bumperdebump **********
Nog iets meer dan een week voor je Tour wielerpronoploeg samen te stellen.
Zal Bunz ook de 3de ronde winnnen en een definitieve stap richting
eindzege zetten?
Zal Antony wederom door zijn broer geklopt worden? :p
Nieuwe deelnemers zijn uiteraard steeds welkom, zie openingspost van dit topic voor meer info :)
|
|
|
| Antony |
| deze keer neem ik wraak! dan moete wete dak zo nog een broer heb. zal dien voor den tour ook is uitnodige :p |
|
|
|
|