|
Wielerseizoen 2007 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| Vandaag aankomst boven ik kijk er al naar uit :tongue2 |
|
|
| Eagle` |
Vette slotklim, ge hebt geen idee van de stijltegraad met die tv beelden eigenlijk. Hoewel Simoni eigenlijk amper iets moest toegeven, zie ik hem nergens tijd goedmaken. Klimtijdrit zal veel duidelijk maken.
Laat de volgende ettapes maar komen met de rit na briancon over de izoard en de aankomst boven op de zoncolan. Volgens mij ni de laatste klimetappe die piepoli op zijn lijstje gaat schrijven denk ik :toocool: |
|
|
| Jasperovitsj |
Aardige slotklim ja :crazy:
En inderdaad, Piepoli is weer even sterk als vorig jaar :cool:
Alleen jammer voor de prono dat Garzelli niet mee was, maar die pakt in de loop van de komende etappes nog wel wat puntjes :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Volgens mij ni de laatste klimetappe die piepoli op zijn lijstje gaat schrijven denk ik :toocool: |
Awel, ik denk het ook niet :) Als je ziet dat hij al redelijk vroeg aangaat, nooit meer dan 30 seconden pakt maar toch niks moet toegeven op een losgeslagen Di Luca. En dat op één van de steilere beklimmingen van deze Giro. Als hij zijn gang mag gaan en niet té veel hoeft te knechten kan hij nog wel eens zijn graantje meepikken denk ik!
Indrukwekkend nummer ook van de jonge Schleck. Veel potentieel, maar ik vrees een beetje voor hetzelfde scenario als Brajkovic in de Tour van vorig jaar: de eerste bergritten mee met de besten, maar dan door gebrek aan ervaring in de laatste week door het ijs zakken... |
|
|
| MikeVee |
Wat een finish :haha: .
Morgen weer bergen :) |
|
|
| Config |
| lekker slieren :tongue2 |
|
|
| MikeVee |
| Nu geeft ook Erik Zabel dopinggebruik toe tijdens zijn t-mobile tijd :eyespop: , gaat hard in die zaak, kunnen andere (ex)-renners en ploegleiders een voorbeeld aan nemen. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Nu geeft ook Erik Zabel dopinggebruik toe tijdens zijn t-mobile tijd :eyespop: , gaat hard in die zaak, kunnen andere (ex)-renners en ploegleiders een voorbeeld aan nemen. |
http://www.hbvl.be/nieuws/sport/wie...BF-D9BD77100483
Een moedige beslissing vind ik.
| quote: | | Zabel gaf donderdag toe dat hij in aanloop naar de Tour van 1996 epo had geprobeerd, maar er in de eerste week van die Tour wegens de neveneffecten al mee stopte. |
Als het dat maar is, dan valt het nog mee :) |
|
|
| MikeVee |
Wat een fantastische etappe :crazy: .
Al de kopmannen die zelf het werk moesten opknappen ipv hun ploeg te laten rijden tot de laatste klim. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Als het dat maar is, dan valt het nog mee :) |
AL is het maar een week, had enorm veel respect voor zabel, ma nu is ie toch verbrand hoor. En norm moedig, al die jaren ervoor ontkende ie ..
| quote: | Originally posted by MikeVee
Wat een fantastische etappe :crazy: .
Al de kopmannen die zelf het werk moesten opknappen ipv hun ploeg te laten rijden tot de laatste klim. |
bah toch wa overdreven als ge ziet wa voor berewerk piepoli opnieuw verricht heeft .. |
|
|
| Jasperovitsj |
Piepoli bewijst vandaag in de tijdrit dat hij momenteel echt wel de sterkste bergop is :)
En Riis heeft gelukkig ook bekend dat hij doping heeft gepakt... |
|
|
| Config |
Ja met zekerheid de beste en eigenlijk ook de meest constante.. ik vraag me af wat er gebeurd was als de Sauniers voor hem zouden rijden.. Dan was hij nu misschien leider..
Als je ziet dat hij gistern de leiders zo op sleeptouw nam tot het laatste beetje eruit was en dan zie je hem vandaag nog zo'n prachtige tijdrit rijden.. chapeau, khad hem die tijdritzege echt gegund..
Simoni zakte wel door het ijs vandaag .. en al 3 minuten in het krijt.. Ze gaan bij Saunier Duval nog spijt krijgen .. |
|
|
|
|