|
Wielerseizoen 2007 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Ploegje samgesteld aangezien het morgen de laatste dag is.
Pfft, ik wou wel 30 renners, maar er zijn slechts genoeg punten voor een paar toprenners :nervous: :nervous: :nervous: kezes, kezuzes, .... :( |
|
|
| Antony |
inderdaad, bij de giro kon ja makkelijk alle toppers in je ploeg steken, nu moet je echt zware beslissingen maken en zelfs een beetje kiezen tussen sprinters en klassementsrijders. het gaat een spannende wielerprono worden :)
(en kom ni trug af me gezeik da wielrenne suckt en prono's ook... ) |
|
|
| Jasperovitsj |
| In deze Tour is het wel essentieel om sprinters in je ploeg te hebben, want ze zijn minstens 10 vlakke etappes met massasprint-potentieel. En aangezien er zo veel dure toppers voor het eindklassement zijn kan je daar moeilijk het verschil maken. :) |
|
|
| Antony |
| op het einde krijg je wel meer punten voor het klassementpodium dan voor de puntenklassering. dus het is toch nbeetje afwegen... is er trouwens nog een renner te vinden die mee gaat onder de 27 punten? |
|
|
| Jasperovitsj |
Alleen met een top 8 notering in de eindstand doe je nog een degelijke zaak. Met een klassementsrenner die in etappes weinig tot geen punten pakt en uiteindelijk op een 13de plaats in het eindklassement eindigt ben je minder dan met een goedkope sprinter die een paar keer 5de of 6de wordt in de etappes. :)
Onder de 27 punten vind ik niet meteen iemand die meegaat naar de Tour. Wel kwam ik deze leuke jongen tegen :D
2771 CUMONT Gaylord 1 FRA |
|
|
| Antony |
| zo hebker ook een paar gezien, gaan zo wel is een ganse ploeg samenstellen :p |
|
|
| MikeVee |
Bij de BeTA ploeg is er niemand die enkel op de sprinters gegokt heeft.
Wel gelooft iedereen in McEwen (op mij na; ondanks dat ik fan ben reken ik op Hushovd voor het groen en mag Robby dus zijn ritje winnen en dan opgeven ofzo :toothless ) en heeft niemand Boonen gekozen. |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Bij de BeTA ploeg is er niemand die enkel op de sprinters gegokt heeft.
Wel gelooft iedereen in McEwen (op mij na; ondanks dat ik fan ben reken ik op Hushovd voor het groen en mag Robby dus zijn ritje winnen en dan opgeven ofzo :toothless ) en heeft niemand Boonen gekozen. |
Boonen zalt weer aan zijn darmen krijgen. Robby staat héél scherp imo. De rit van gisteren heeft dat kunnen bewijzen. :) |
|
|
| MikeVee |
Andrey Kashechkin (Astana) heeft tijdens een onaangekondigde controle op 1 augustus in het Turkse Belek positief getest op bloeddoping. In afwachting van de analyse van het B-staal werd hij door zijn Zwitserse ploeg met onmiddellijke ingang geschorst. (Belga)
Die ploeg kan er beter mee stoppen, die gaan bij geen enkele grote organisatie nog mogen starten. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Die ploeg kan er beter mee stoppen, die gaan bij geen enkele grote organisatie nog mogen starten. |
Inderdaad. Vino en Kashechkin waren als Kazakken ook het uithangbord van de ploeg. Wie gaat er nu nog in willen investeren. |
|
|
| MikeVee |
Van Petegem zet punt achter zijn carrière
vr 24/08/07 - Peter Van Petegem (Quick-Step) hangt na dit seizoen zijn fiets aan de haak. Dat heeft Sporza uit goede bron vernomen.
http://www.vrtnieuws.net/cm/sporza....n_Petegem_stopt
In het verleden fan geweest van Van Petegem, maar niet het laatste jaar dat IMO het jaar teveel geweest was (maar waar hij nog snel een pak geld binnengehaald heeft) |
|
|
|
|