return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 13)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Inderdaad, dan tel ik alcohol niet mee als zijnde drugs (hoewel dat in feite natuurlijk wel het geval is ).

sinds wanneer drink jij op feesten. Moest de halve liter bij Ferry Corsten toen zowat door je keel dauwen en dat terwijl ik net 1 seconde jarig was en dat dat natuurlijk gevierd moest worden
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by basvh
sinds wanneer drink jij op feesten. Moest de halve liter bij Ferry Corsten toen zowat door je keel dauwen en dat terwijl ik net 1 seconde jarig was en dat dat natuurlijk gevierd moest worden

Waar zie jij staan dat dat op feesten moet zijn dan? De vraag is of we d'r ook aan doen of niet. Maar inderdaad, op feesten doe ik nauwelijks aan alcohol. Heb te vaak enorme last van m'n ingewanden door al dat gehos en gespring :p . Komt ook bij dat ik vaak genoeg alleen naar huis moet en dan is het wel handig als je de weg weet te vinden vanuit Amsterdam :cool: .
Esrem
Ok ik ben weer t brave meisje:) Heb 1x waterpijp gerookt en ging me alleen maar aan allerlei mensen irriteren en daarna nog een keer een pijp maar daar merkte ik echt geen f*ck van. Wilde eigenlijk nog een keer spacecake proberen omdat roken niet echt mn ding is, maar laatst dacht een vriendin van me, nadat ze wat had genomen, dat ze dood ging, dus zo aanlokkelijk vind ik t niet meer klinken...

Harddrugs ook nooit geprobeerd verder en drinken doe k ook niet veel. Vind t gewoon fijner als ik t heel leuk heb vanuit mezelf, dat ik niets nodig heb gehad om echt een super avond te hebben gehad, alles durf vanuit mezelf vink veel cooler en ja met alcohol of drugs lukt t soweiso wel. Beetje een vage redenatie vinden veel mensen, maar ik heb de volgende dag echt een beter gevoel als ik het bijvoorbeeld echt heel leuk heb gehad zonder alcohol dan dat ik lol heb gehad omdat ik aangeschoten was, ook al is dat op zn tijd wel grappig.

Ben op zich wel van t proberen, maar ben misschien voor harddrugs gewoon een beetje bang:rolleyes:

Na deze post had ik volgens mij nooit hoeven mededelen dat ik een meisje ben, kan je hier ook wel uit opmaken:)
basvh
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Heb te vaak enorme last van m'n ingewanden door al dat gehos en gespring :p .

Maar goed dat je niet in brabant woont dan! :p

quote:
Komt ook bij dat ik vaak genoeg alleen naar huis moet en dan is het wel handig als je de weg weet te vinden vanuit Amsterdam :cool: .

Ach elke trein richting de B kant van het perron brengt je de goede richting uit :D
@win
Red Bull en House Music, Graag dagelijks innemen :toocool:
basvh
quote:
Originally posted by Esrem
Ok ik ben weer t brave meisje:) Heb 1x waterpijp gerookt en ging me alleen maar aan allerlei mensen irriteren en daarna nog een keer een pijp maar daar merkte ik echt geen f*ck van.

In turkye rook ik weleens waterpijp maar dan met smaakkruiden erin! Dat is echt waanzinnig lekker!
jp
quote:
Originally posted by Esrem
dat ik een meisje ben

je bent geen meisje, je bent een TA :happy2:
Hitman
en een gleufdierverzorger kan het weten:p
Passiva
Drugs is voor mietjes! :rolleyes:
Freezel
Never have, never will :) Op alcohol na dan.

@win
quote:
Originally posted by Freezel
Never have, never will :) Op alcohol na dan.

Brave Meid! :toothless
Passiva
quote:
Originally posted by @win
Brave Meid! :toothless

Ha precies.. Alcohol mag wel.. toch? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement