|
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
een van de verschijnselen bij parkinsonpatienten is toch dat ze een "beetje" beven?
dan zou ik maar een paar kilo kauwgom voor die arme claus regelen anders kauwt hij binnen no-time zijn hele hoofd doormidden :)
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| T.H.C. |
Ja dat beven werd dus mer mdma op een stuk minder, parkinson heeft meerdere varianten, maar het komt er bij alle soorten op neer dat je de controle over je spieren langzaam verliest, Die kerel kreeg dus met mdma weer een groot gedeelte van die controle terug.
Of het voor Claus zo'n goed plan is weet ik ook niet, volgens mij valt die kerel nog dood neer van een asperientje... |
|
|
| Flipper01 |
Ik heb wel eens geblowd, maar nooit op een party.
Op party's gebruik ik alleen Energydrinks en water.. En daar ga ik de hele avond ook goed van uit m'n dak!
Ask Tijs08 en partyhardy maar ;)
Zolang de muziek goed is heb ik nix nodig en aangezien ik van iedereen hoor dat je de volgende keer weer wilt gebruiken als je het eenmaal gedaan hebt hoef ik het niet te proberen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik nog harder ga stampen dan op Qlimax, dan zou ik volgens mij een week niet meer kunnen lopen :D |
|
|
| total woot |
dan kun je inderdaad een tijdje moeilijk lopen :)
(eigen ervaring, maar het was het (voor mij) meer dan waard!) |
|
|
| total woot |
dan kun je inderdaad een tijdje moeilijk lopen :)
(eigen ervaring, maar het was het (voor mij) meer dan waard!) |
|
|
| Remy D |
Whahahahaha
PILLEN!!!!!! Zeker Tin zeker veel ploppen op Awake heb ik phat zin in. :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Flipper01
.
Op party's gebruik ik alleen Energydrinks en water.. En daar ga ik de hele avond ook goed van uit m'n dak!
Ask Tijs08 en partyhardy maar ;)
:D |
nou en of!! wat ging jij hard man... ik werd al moe als ik naar je keek :D ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Remy D
Whahahahaha
PILLEN!!!!!! Zeker Tin zeker veel ploppen op Awake heb ik phat zin in. :D |
*SLIKKEN**SLIKKEN**SLIKKEN**SLIKKEN**SLIKKEN**SLIKKEN**SLIKKEN**SLIKKEN* |
|
|
| DarkHelmet |
Zelf heb ik wel eens XTC gebruikt, 1x 1 pil met bekende dosis pure MDMA, en 1/2 voor coming down, daarna 5HTP.
Ook wel eens Ephedra, en dat werkt erg goed bij mij (2 caps).
Duurt dan 9 a 10 uur, maar daarna slaap ik heel lekker.
Verder vind ik het nogal dom hoe de meeste/sommige mensen drugs gebruiken. Blijkt wel uit dat informatie stuk wat werd gepost.
4 of meer XTC pillen slikken, ben maf ofzo? Mij maak je niet wijs dat dat echt werkt, behalve dat je je hersenen extra vergiftigt.
En zeker al die knuppels die drugs gaan combineren (alcohol dus ook!).
Eigenlijk zou er een eenvoudig (is toch al te moeilijk voor de meeste) basis examen afgelegt moeten worden voordat je een bepaald type drugs mag gebruiken. Heroine examen moet dan onhaalbaar zijn.
Kheb nog nooit geblowt, zal ik ws. ook nooit doen, ik wil niet roken namelijk. Spacecake misschien, maar denk het niet. Verwachte effect spreekt me niet zo aan. |
|
|
| T.H.C. |
/me=knuppel,Sja...combineren dom? waarschijnlijk wel maar ik hou er wel van om een blowtje te roken na (en voor/tijdens) een feest, xtc en cannabis combineren met alcohol gaat bij mij ook prima(maar het zal wel heeeeel dom zijn, anders krijg ik daar weer commentaar op)
Maar ik ben het wel met je eens dat grote hoeveelheden pillen achteroverslaan niet zo gek veel zin heeft, ik doe het iig niet meer, ik wil nu nog wel wat onthouden van het feest.daar komt nog bij dat ik het effect steeds minder heftig ga vinden als je door blijft slikken.
Ephedra heb ik ook wel eens gehad, werkte ook best goed bij mij, je moet het alleen niet gaan vergelijken met mdma maar toch wel een geinig effect voor een plantje... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
/me=knuppel,Sja...combineren dom? waarschijnlijk wel maar ik hou er wel van om een blowtje te roken na (en voor/tijdens) een feest, xtc en cannabis combineren met alcohol gaat bij mij ook prima(maar het zal wel heeeeel dom zijn, anders krijg ik daar weer commentaar op)
Maar ik ben het wel met je eens dat grote hoeveelheden pillen achteroverslaan niet zo gek veel zin heeft, ik doe het iig niet meer, ik wil nu nog wel wat onthouden van het feest.daar komt nog bij dat ik het effect steeds minder heftig ga vinden als je door blijft slikken.
Ephedra heb ik ook wel eens gehad, werkte ook best goed bij mij, je moet het alleen niet gaan vergelijken met mdma maar toch wel een geinig effect voor een plantje... |
Dude,al combineer je alle drugs die er bestaan in de wereld,als JIJ je maar goed voelt en de verantwoording neemt voor mogelijke gevolgen.Als je nou de verantwoording had om 5 mensen thuis te brengen en je deed het dan,dan was het een ander verhaal.Het is JOU leven en geniet ervan zoals JIJ wilt
:) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by total woot
eigenlijk zou je mensen verplicht een pil moeten laten slikken voordat je er uberhaupt met ze over praat (ervanuitgaande dat ze het nog nooit gedaan hebben).
dat zou in mijn ogen een hoop gezeur oplossen.
mzzl |
Gezeur wat voor gezeur?
Mensen die slikken nemen een risicoen wat THC zei over mensen tot last zijn en sociaal worden. Sinds wanneer heb je een mdma nodig om sociaal te worden ben je dat dan niet uit jezelf? Daarnaast heb ik last van mensen die voor mijn neus out gaan. Mensen die mij agressief benaderen omdat ik GEEN drugs gebruik. (lekker sociaal zijn die mensen zeg) Mensen die zover van de kaart zijn dat ze niet meer weten waar ze lopen vallen mij ook lastig. Dit zijn zowel drugs als alochol gebruikers (en dit wordt vaak meestal gecombineerd. Als je wilt slikken prima ik ga je echt niet veroordelen maar ik kan mij wel heel druk maken om mensen die teveel gebruiken en misbruiken niet omdat ik bang ben dat ze dood gaan maar omdat ze de "scene" een slechte naam bezorgen. Ik heb geen behoefte aan mensen die mijn feest verzieken. |
|
|
|
|