return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 17)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
kan me herinneren dattie er in Deventer toen uit is geknikkerd :D


Whahahahahahahaha!
INDERDAAD!

Petrus loopt naar de uitsmijters toe, posteert zich ernaast. Pakt zijn coke uit zijn binnenzak en HOPLA, een hele snuif naar binnen, onder de ogen van de uitsmijters :D :D :D Hij zei er nog net niet bij: "Jullie ook?".
Echt een topavond dat. Vooral de auto van Harmen vond het leuk :p
M_Peror
quote:
Originally posted by jp
Van te veel water drinken ga je ook dood

Precies... je gaat nooit dood aan het middel, maar aan de dosis. :) Letterlijk alles is giftig als je er maar genoeg van inneemt.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
INDERDAAD!

Petrus loopt naar de uitsmijters toe, posteert zich ernaast en blaba etc....


zet hem eens niet als een junk neer, hij is ook volwassen geworden!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
zet hem eens niet als een junk neer, hij is ook volwassen geworden!


Relax vent, heb het over vroegah :p

Jij moet overigens dan nog duidelijk vowassen worden ;) :p
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Relax vent, heb het over vroegah :p

Jij moet overigens dan nog duidelijk vowassen worden ;) :p


lol ik ben al heeeeeeel volwassen! :D
Joost
af en toe blowen, maar ga ik ook mee kappen.
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Whahahahahahahaha!
INDERDAAD!

Petrus loopt naar de uitsmijters toe, posteert zich ernaast. Pakt zijn coke uit zijn binnenzak en HOPLA, een hele snuif naar binnen, onder de ogen van de uitsmijters :D :D :D Hij zei er nog net niet bij: "Jullie ook?".
Echt een topavond dat. Vooral de auto van Harmen vond het leuk :p


whaha het was de auto van mijn ouders hoor :p
Bizarre nacht was dat zeg..dat publiek ook enzo..naja deventer he...tis dat ik er studeer/naar school ga(ahum)
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Passiva
Drugs is voor mietjes! :rolleyes:


Zeuren over drugs is voor mietjes! :rolleyes:
jp
En... wie heeft er op TIC drukz gebruikt? :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by jp
En... wie heeft er op TIC drukz gebruikt? :D


Ik heb er 12 liter GHB verkocht, vandaar dat iedereen er zo stond te suffen... :eyes:

jp
Op zich wel grappig hoe veertigers zich te goed doen aan de pillen die ze waarschijnlijk bij zoon- of dochterlief uit de la gejat hebben.
MennoB
Zaterdag had een maat van mij pillen geslikt. Niet veel later stond hij te kitsen en stond heel de avond stil :nervous:

Voor mij geen drugs. Muziek is mijn drugs, heb geen minuut last gehad van moeheid, pijn in m'n voeten enz.. Gewoon lekker staan springnichten :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement