return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jukx
quote:
Originally posted by Muppet
1 keer geblowed maar vond er geen zak aan, dus nooit meer gedaan
Pillen nog nooit gedaan, zalk nooit doen en snuiven helemaal niet, heb ik nie nodig om uit m'n dak te gaan, kan zonder


Greetz Muppet


voor mij, en de meeste anderen die weleens wat gebruiken, geldt precies hetzelfde. dus wat wil je daar nou eigenlijk mee zeggen?
Jappio
Wel is geblowt, maar hield er toch nie echt een partygevoel aan over.. Aan slikken begin ik nie..:o

Maarre.. valt alcohol ook onder drugs? Want dan ben ik dus wel een zware junk hèhè.. Ik stuiter namelijk altijd wel lekker op een wodka red bull :P :eek: hehe ltr!
magrec
euh we hebben het dan zeker niet over alcohol is ook dope nl ;)
Ben nog niet van plan om iets te gebruiken, dus nee.
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Muppet
heb ik nie nodig om uit m'n dak te gaan, kan zonder


Greetz Muppet


Als je mij ziet dansen als ik een illie op heb vind ik dat knap.
En als ik dronken ben en je ziet me niet dansen vind ik dat ook knap.

Men gebruikt geen pillen om uit het dak te gaan. Maar het heeft toch geen zin omdat uit te leggen als je t nog nooit gedaan hebt.
theoden
ik heb de mooiste dag van mijn leven meegemaakt dankzij een pil en tiesto..

op de Fast Forward in rotterdam 2 of 3 jaar terug.
rond de tijd dat search for the sunrise uitkwam.
en tiesto heeft me toen getrakteerd op een ongeloofelijke avond.
TranceFool
nopes
HiGH_NrG
Keb de laatste drie maanden nog wel een snoepje genuttigd :D

T geeft gewoon een zwaar relaxed gevoel! Maar als je t nog nooit gebruikt hebt is dat moeilijk te begrijpen...
Apoptosis
No pillies voor my, nog nooit gedaan en ga t ook nie doen...

Blowen heb k vroeger wel gedaan, maar ook nie veel (1x per 1 of 2 weken) en tegenwoordig slechts een paar keer per jaar.

Op grote feesten blijf k lekker nuchter :) (nou, misschien beetje alcohol), stuiteren doen we toch wel :p
Dj Lex
Was het van plan te gaan doen op Qontact, moet alleen nog ff kijken waar ik zo'n pilletje gaat halen
:D:D:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Dj Lex
Was het van plan te gaan doen op Qontact, moet alleen nog ff kijken waar ik zo'n pilletje gaat halen
:D:D:D


Er kan altijd daaro ter plekke wel wat geregeld worden. Dat komt dan wel goed.

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dj Lex
Was het van plan te gaan doen op Qontact, moet alleen nog ff kijken waar ik zo'n pilletje gaat halen
:D:D:D



Bij de Konmar op de hoek :rolleyes:
Blik
nee, en zal denk ik ook niet zo snel gebeuren (ff afkloppen)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement