|
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ik besprak laatst de mitsubishi met mijn leverancier, maar hij wist te vertellen dat de meeste klanten dat niet lekker vonden. (niet snel genoeg, te vaag, te "LSD-achtig") de jeugd van tegenwoordig wil alleen maar hard gaan heb ik het idee... en zoveel (kwantiteit) mogelijk willen slikken.
terwijl ik van die pil juist zoiets heb van: redelijk ok... (je merkt weer eens iets van een halfje...:D)
vroeger had je vloeibare MDMA in een flessie....:eyes: |
"De mitsubishi" zegt niet zoveel meer. Wat je bij populaire pillen krijgt is dat ze door iedereen met de zelfde vorm/kleur/opdruk geproduceerd gaan worden, je kan er dus niet aan afzien wat erin zit.
Overigens is het tegenwoordig wel zo dat het overgrote deel van de ecstasy zuiver is en dus alleen MDMA (en bindmiddel) bevat. |
|
|
| New Wave |
| deze week nog en dan gaat er geoogst worden. :D whoeheoeeeeee wat ruiken me toppen lekker :D |
|
|
| jp |
| Die toppen liggen al een dag of wat op de vensterbank :p |
|
|
| New Wave |
| Bij mij moeten z enog iets meer bruinen. :) |
|
|
| jp |
| Zet 'm onder de zonnebank :stongue: |
|
|
| ZZandirt |
iemand hier wel eens nootmuskaat (verse !!! anders is het niet gezond) gedaan... 2 noten raspen en mixen met iets vloeibaars...
raak je echt wel de weg kwijt...
had vroeger zo'n boekkie over dope.. "uit je bol"
...pagina voor pagina...voor pagina... :D |
|
|
| New Wave |
| Van nootmuskaat kan je echt serieuze problemen krijgen. Er zit troep in dat wil je niet weten. je gaat er flink dood aan. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Van nootmuskaat kan je echt serieuze problemen krijgen. Er zit troep in dat wil je niet weten. je gaat er flink dood aan. |
enlighten me.... ik geloof niet dat je van 2 lousy nootjes doodgaat.... vraag me dus af wat je bedoelt. |
|
|
| ZZandirt |
ik ook zo'n beetje.. behalve LSD (eng) en hero (te verslavend) |
|
|
| jp |
24- Nootmuskaat
Als je echt zit te springen om een tripervaring en er is niets te krijgen, dan is er altijd nog nootmuskaat. Vooral mensen in de gevangenis willen dit middel nog wel eens proberen. Voor een milde trip, die een gevoel van zaligheid veroorzaakt, heb je een noot nodig. Je raspt deze en spoelt het poeder weg met melk of water.
Het duurt een tijd voor je het effect begint te voelen; minstens twee uur. Als je meer neemt, wordt de trip sterker en krijg je hallucinaties, maar die zijn in de regel niet zo prettig. En behalve misselijkheid na het innemen houd je er ook een behoorlijke kater aan over, maar daar heb je misschien geen last van als je je aan het advies over MAO-remmers houdt. |
|
|
|
|