|
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
"Natuurlijk zijn er mensen die uitgaan en nog nooit een pil hebben genomen. Velen daarvan zullen echt een topavond hebben. Maar vanaf het moment dat je je eerste pil neemt en die slaat goed in, klinkt geen plaat meer hetzelfde. Want dan weet je pas hoe heftig de muziek mét XTC klinkt. Als je daarna een willekeurige plaat hoort, denk je terug aan dat ene moment."
Wessel van Diepen in Door!
Als ik een hoogtepunt heb op een feest en ik hoor die plaat in de week erna terug dan krijg ik torenhoog kippenvel, niet te omschrijven :) |
Dat heb ik ook zonder XTC hoor :) Met een jointje kan dat ook :D |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat heb ik ook zonder XTC hoor :) Met een jointje kan dat ook :D |
Das appels met peren vergelijken... |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Vertigo
Ik denk dat ik genoeg zelfbeheersing heb om het ook inderdaad bij 1x te laten. :) |
Met blowen kan ik me dat voorstellen alleen als je overstapt op de "zwaardere" drugs-soorten dan kan ik je mededelen dat hoe sterk je ook in je schoenen staat er zeker een 2e keer van gaat komen... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Phortje
Doe het niet! Het begint met 1 jointje, maar dat is slechts het begin! Je zult vervallen in een wereld van drugsverslaving :o |
:p
Enige wat ik nog een keer wil doen is paddo's :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by eXos
Das appels met peren vergelijken... |
precies |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by magrec
:p
Enige wat ik nog een keer wil doen is paddo's :D |
Aan te raden, maar niet alleen. En neem suiker snoepjes mee om er snel weer normaal te kunnen worden :) |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by magrec
:p
Enige wat ik nog een keer wil doen is paddo's :D |
Inderdaad, niet alleen... En je moet voor jezelf bedenken wat je wilt: Er een beetje van proeven hoe het ongeveer is, of een echte trip (halfe/driekwart of hele portie).
Ik heb het zelf een keer gedaan en had een hele portie genomen en dat was best een heftige ervaring.
Mocht je geinteresseerd zijn, ik heb het tripreport van die bewuste keer nog wel ergens liggen geloof ik :p |
|
|
| moogwai |
| nee, nog steeds niet. |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by moogwai
nee, nog steeds niet. |
Nou schiet een beetje op dan :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eXos
Das appels met peren vergelijken... |
Dat geloof ik graag en wil dat ook niet zeggen dat het niet zo is, maar ik heb aan een jointje al genoeg om 'high' te worden en die mzuiek zo te zien! |
|
|
| HiGH_NrG |
| Iemand een lijntje? :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Original
Nou schiet een beetje op dan :p |
Als ik straks bejaard ben, zal ik wel aan de pillen moeten :p |
|
|
|
|