return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 21)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by eXos
Aan te raden, maar niet alleen. En neem suiker snoepjes mee om er snel weer normaal te kunnen worden :)

ik heb het wel is alleen gedaan. Erg leuk ook, alleen de 1ste x moet je het niet alleen doen.

Paddo's rulen!!:crazy:
magrec
quote:
Originally posted by eXos
Aan te raden, maar niet alleen. En neem suiker snoepjes mee om er snel weer normaal te kunnen worden :)


Was ik ook niet van plan om in mijn uppie te doen ;)
Ben_Lei
"drugs are bad, mmmkay" :o
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by Ben_Lei
"drugs are bad, mmmkay" :o


"whining about drugs is bad, mmmkay" :o
eXos
quote:
Originally posted by Remy D
ik heb het wel is alleen gedaan. Erg leuk ook, alleen de 1ste x moet je het niet alleen doen.

Paddo's rulen!!:crazy:


Verbaasd me weer nix, je heet niet voor jan lul Remy :clown:
ZZandirt
nou las ik ergens dat coke voor mietjes zou zijn.... :D
die heeft nog nooit 8 uur sex gehad op dat spul....:crazy: (sex met een vrouw dan, in dit geval, voordat ik straks weer verzoekjes van jp ga krijgen :D)
ieder zijn eigen ding, pillies zijn tegenwoordig allesbehalve MDMA....

(mdma is lekker, de rest van de pil niet. tegenwoordig wordt er zoveel gekloot met die dingen, dat ik er huiverig voor ben.)
magrec
hmm ja die paddo's moet nog wel gebeuren. BInnenkort maar es "ff" doen dan.
jp
quote:
Originally posted by ZZandirt
nou las ik ergens dat coke voor mietjes zou zijn.... :D
die heeft nog nooit 8 uur sex gehad op dat spul....:crazy: (sex met een vrouw dan, in dit geval, voordat ik straks weer verzoekjes van jp ga krijgen :D)
ieder zijn eigen ding, pillies zijn tegenwoordig allesbehalve MDMA....

(mdma is lekker, de rest van de pil niet. tegenwoordig wordt er zoveel gekloot met die dingen, dat ik er huiverig voor ben.)


Canadezen, V2, roze mercedes, paarse harley en blauwe mitsubishi. De rest is inderdaad vaag spul. Vroeger ging je op een halve 125MA keihard, tegenwoordig werkt alleen het 200mg labtested spul nog een beetje...

Weinig 'love' gevoel in ieder geval
ZZandirt
quote:
Originally posted by magrec
hmm ja die paddo's moet nog wel gebeuren. BInnenkort maar es "ff" doen dan.


nogal trippy... hou'k persoonlijk niet zo van...
pas op met de misselijkheid... maar die gaat over als je niet meer kunt stoppen met lachen...., maar dat gaat vanzelf voorbij als je niet meer weet waarom je lachte..., en dan begint het eigenlijk pas..........:eyes::eyes::nervous: :crazy: :tongue3 :eyespop:

veel plezier.
ZZandirt
ik besprak laatst de mitsubishi met mijn leverancier, maar hij wist te vertellen dat de meeste klanten dat niet lekker vonden. (niet snel genoeg, te vaag, te "LSD-achtig") de jeugd van tegenwoordig wil alleen maar hard gaan heb ik het idee... en zoveel (kwantiteit) mogelijk willen slikken.
terwijl ik van die pil juist zoiets heb van: redelijk ok... (je merkt weer eens iets van een halfje...:D)
vroeger had je vloeibare MDMA in een flessie....:eyes:

jp
Poeder is er ook heur ;)
NoisyNeil
ik heb wel eens wat geprobeerd maar het is niet mijn ding, dus ik hou het bij het proberen toendertijd :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 
Privacy Statement