return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 6)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by DjRV


Er zal altijd een overtreffende trap zijn qua wat goed en slecht voor je is.Punt is wel gewoon,wat jezelf ook al aangaf,er zijn zo ing veel slechte dingen voor de "mensheid" die dagelijks worden getolereerd en worden geconsumeerd.
Het blijft alleen gewoon altijd een feit;



SLECHTE DINGEN ZIJN ZOOOOOOOOOOOOO ING LEKKER!!!!!


:p


whehehe.....jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
net als chocola :D
arno
quote:
Originally posted by Jukx


nouja, ik keur het toch ook helemaal niet af!
en in dat stukje wordt speed ook helemaal niet afgekeurd er staat gewoon wat het precies met je doet en allerlei wetenswaardigheden en adviezen hoe je er op een verantwoorde manier mee om kan gaan..
nou, je hebt dat stukje inderdaad niet gelezen volgens mij! :p


ik heb het wel gelezen, en nou weet ik helemaal zeker dat ik nooit speed ga gebruiken. "het gevoel dat er beestjes onder je huid kruipen" brrrrrr
DjRV
quote:
Originally posted by Miss Proximus


whehehe.....jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
net als chocola :D


zugt,wat is dat toch,vrouwen en chocola...
1 keer in de maand heeft donna ook zo'n onwijse vreetkick,rara hoe komt dat.... :)
DjRV
quote:
Originally posted by arno


ik heb het wel gelezen, en nou weet ik helemaal zeker dat ik nooit speed ga gebruiken. "het gevoel dat er beestjes onder je huid kruipen" brrrrrr


in veel pillen zit ook speed,best lekker hoor :)

:eyes: :eyes:
Miss Proximus
quote:
Originally posted by arno


ik heb het wel gelezen, en nou weet ik helemaal zeker dat ik nooit speed ga gebruiken. "het gevoel dat er beestjes onder je huid kruipen" brrrrrr



beestjes onder je huid???

maar ja....mijn vriend hallucineert altijd van xtc en dan gebeurt mij ook niet (nauwelijks) dus die beestjes zijn vast ook persoonsgebonden :D hehehe

2 Rv: haha :D 1 x in de maand mag t toch :p
arno
quote:
Originally posted by DjRV


in veel pillen zit ook speed,best lekker hoor :)

:eyes: :eyes:


ik slik ook geen pillen, ik heb één keer geblowd en dat vond ik helemaal niks, doe het ook nooit meer (tip: als je voor het eerst gaat blowen zorg dan dat je niet dronken bent want je gaat over je nek)
Jukx
quote:
Originally posted by arno


ik heb één keer geblowd en dat vond ik helemaal niks, doe het ook nooit meer (tip: als je voor het eerst gaat blowen zorg dan dat je niet dronken bent want je gaat over je nek)


haha, ja van dronken blowen raak je echt super de weg kwijt!!
:cool: :cool: :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Jukx


haha, ja van dronken blowen raak je echt super de weg kwijt!!
:cool: :cool: :D


Of aan de als je rusie met je ouders hebt gehad over drugsgebruik :D

4 pillen, coke en 2 plofjes en nog helemaal nuchter :D

en iedereen maar tegen je zeggen hoe leip ze zijn van 2 van dezelfde pillen :)
DjRV
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Of aan de als je rusie met je ouders hebt gehad over drugsgebruik :D

4 pillen, coke en 2 plofjes en nog helemaal nuchter :D

en iedereen maar tegen je zeggen hoe leip ze zijn van 2 van dezelfde pillen :)


lol,op de 1 of andere manier reageer ik onwijs sterk op pillen,afgelopen zaterdag had ik er anderhalf op en liep de hele avond met een smile van oor naar oor en met een uitstraling van niemand doet me wat.Vervolgens bennik 30 minuten compleet de weg kwijt,wist mezelf nog tegen een muurtje aan te zetten.Voor mijn gevoel was ik heerlijk aan het spacen met me oogies lekker dicht,maar me omgeving vond me toch wel erg wit worden.Door wat stapmaatjes kreeg ik water in me bek gedouwd (waar ik zelf echt geen trek in had) en even later gingen me doppen weer open. Vervolgens vroeg 1 grietje hoeveel ik op had,waarop ik dus zei anderhalf. Zij werd vervolgens pissed en zei dat ik niet moest liegen...

naja whateverrrrrrrrrrrr!! :D

ik reageer er iig heerlijk sterk op:)
mido
Weet je......

Gisteren was ik nuchter en ik zweette nog meer dan dat als ik van de wereld zou wezen!

Het was namelijk zo dat mijn vader mijn kamer binnen kwam om wat gereedschap te pakken.
Hij rukt de la van mijn salontafel open en tilt wat papieren op. En hij kijk recht tegen wat lege wietzakjes (ik blow niet maar waar ik altijd mijn kletsertjes in bewaar) aan. Daarnaast lag een metaal doosjes waar een stuk of 40 pillen in zitten. als dat had verschoven dan had het gaan rammelen......

En dan had hij zeker willen weten wat daar in zit.

Ik zeg tegen hem: "Wat doe je?". Hij zegt ik zoek gereedschap. Ik zeg:"Nou dat ligt daar zeker niet".

En toen ging hij weg. En ik pakte even uit de auto wat hij zocht. Hij zal zich wel hebben af gevraagd waarom ik zo paniekerig reageerde! :P whehe

Erg benauwd gister avond dus! whehe

Dj Lex
Je wordt toch ook bij feesten als Qontact gefouilleerd? Want lijkt me niet dat ze toestaan dat je slikt. Hoe nemen jullie die dingen mee dan? Gewoon in je zak lijkt me niet.
En pilletje is waarschijnlijk al geregeld Petrus, maar anders zie ik je daar wel :P
:D:D:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Dj Lex
Je wordt toch ook bij feesten als Qontact gefouilleerd? Want lijkt me niet dat ze toestaan dat je slikt. Hoe nemen jullie die dingen mee dan? Gewoon in je zak lijkt me niet.
En pilletje is waarschijnlijk al geregeld Petrus, maar anders zie ik je daar wel :P
:D:D:D


Ze fouilleren haast niet. Ff met de handen langs broek en jas en thats it.

En hoe ze mee te nemen:

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=5
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement