|
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by eXos
Zo was ik 2 jaar terug. Ik vrat 6 a 7 pillen op een avond.
Nu al ruim 1 1/5 jaar geen pillen gehad. |
ja je bent ook al zo lang niet meer op een feessie geweest. een suffe harry ben je nu! :eek: en dan doel ik niet op het niet meer nuttigen van drugs... |
|
|
| jp |
| Weggegooid geld. Alhoewel, vroeger was een pil 20 piek, nu een euro :D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Op vele liters alcohol na heb ik ook nooit enige drugs gebruikt, gewoon geen behoefte aan.
|
Geldt ook nog steeds voor mij, alleen is de bierconsumptie sinds ik op kamers zit wel proportioneel gestegen :D
| quote: | Originally posted by eXos
Zo was ik 2 jaar terug. Ik vrat 6 a 7 pillen op een avond.
|
hehehe, kan me nog goed een trance energy herinneren waarbij ik jouw tegenkwam onder invloed :crazy: |
|
|
| nwopper |
Nooit gedaan, ik drink ook niet veel, eigenlijk..... Ben een erg braaf feestgangertje :D
Maar heb er absoluut geen probleem mee als mensen drugs gebruiken, moeten ze zelf weten, als het misgaat gaat het mis... |
|
|
| eieregooie |
Vroegah blowde ik me suf :tongue2 Maar nu trek ik t niet meer zo, zelfde met alcohol... Dus ik ben zeg maar al enige tijd behoorlijk clean :D
Afgezien van t roken en de cafeine dan :p |
|
|
| jp |
| Staat een aardig stuk over coke in ID$T magazine |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahahaha, ik weet nog van in de Q en op een oude Nexus, toen was het Peter het hondje. Geweldig was dat :D :D En op addiction ook.
Ook Alpha, de junk, die cola over zichzelf heen moest gooien omdat hij met zijn lengte van 1meter20 TE hard ging :stongue:
Zelf doe ik alleen maar hasjies en wiet, en af en toe een whisky/bier.
Maar d'r zijn hier mensen die een wandelende drugsencyclopedie zijn :D
En Sjinees: XL was de laatste keer van joj toch? :p |
Komt hij bij de jassen staan:
Peter:'Hey jongens, zien ze me, zien ze me?'
T&T:'Nee peter ze zien je niet'
Peter: 'oh gelukkig, wel effe zeggen als ze kijken he'
Kruipt helemaal die jassen in en daar ging weer een pilletje naar binnen :D |
|
|
| eieregooie |
| kan me herinneren dattie er in Deventer toen uit is geknikkerd :D |
|
|
| Daveje |
| drugs are bad mmmmmkeey!:rolleyes: |
|
|
| jp |
| Van te veel water drinken ga je ook dood |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
kan me herinneren dattie er in Deventer toen uit is geknikkerd :D |
Owjha, klopt :D
Was wel lullig. Komt er net een uitsmijter de wc in lopen als je bezig bent poedersuiker te proeven :D |
|
|
|
|