return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 15)
View this Thread in Original format
Optimus
ik zit ook al heel lang zonder... vind het wel best zo:)
DJ_Siesta
nee niet, zelfs niet eens geblowd.
Chicane
Nooit gedaan en zal het never nooit doen ook. Ben zelfs fel anti-drugs. Helaas heb ik in m'n leven iets van 25 bier op en 50 pisang-ambon denk ik anders was ik daarin ook brandschoon :( heb er wel spijt van :(
New Wave
Ik gebruik alleen koffie.
basd
quote:
Originally posted by Chicane
heb er wel spijt van :(

Waarom dat? Heb je dat allemaal op 1 avond naar binnen gewerkt (kan me voorstellen dat je daar spijt van krijgt) of is het meer een principekwestie?
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Chicane
heb er wel spijt van :(

waarom spijt hebben? aan spijt heb je niks..... en dan erbij; je kunt beter spijt hebben om iets wat je wél hebt gedaan dan om iets wat je niet hebt gedaan.
Phortje
Jep, ecstasy op z'n tijd :)
Chicane
nee, niet op 1 avond, verspreid over 4 jaar ofzo denk ik :)

Principekwesti idd :)

ben wel verslaafd aan goeie muziek kopen en daar grof geld voor neer leggen als het moet :)
ahp2002
ik vind hash wel ok, maar dat was t dan ook wel.
Remy D
Als ik voor iedere Heineken, ander bier, pil en paddo een dag zou moeten inleveren denk ik dat ik TiC 2 niet meer mee ga maken. :D:D

Maar ik rook niet. :D

SnuggLe
quote:
Originally posted by eXos
Zo was ik 2 jaar terug. Ik vrat 6 a 7 pillen op een avond.

Nu al ruim 1 1/5 jaar geen pillen gehad. Ben er niet ineens tegen ofzo maar heb t wel gehad met die dingen. Gewoon teveel gehad en t is nu niet leuk meer.

Maar als je t wel doet, vooral doorgaan ;)

Whahahaha, ik weet nog van in de Q en op een oude Nexus, toen was het Peter het hondje. Geweldig was dat :D :D En op addiction ook.

Ook Alpha, de junk, die cola over zichzelf heen moest gooien omdat hij met zijn lengte van 1meter20 TE hard ging :stongue:

Zelf doe ik alleen maar hasjies en wiet, en af en toe een whisky/bier.
Maar d'r zijn hier mensen die een wandelende drugsencyclopedie zijn :D

En Sjinees: XL was de laatste keer van joj toch? :p
Tim81
Doe mij maar een 7up!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement