|
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| ik zit ook al heel lang zonder... vind het wel best zo:) |
|
|
| DJ_Siesta |
| nee niet, zelfs niet eens geblowd. |
|
|
| Chicane |
| Nooit gedaan en zal het never nooit doen ook. Ben zelfs fel anti-drugs. Helaas heb ik in m'n leven iets van 25 bier op en 50 pisang-ambon denk ik anders was ik daarin ook brandschoon :( heb er wel spijt van :( |
|
|
| New Wave |
| Ik gebruik alleen koffie. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Chicane
heb er wel spijt van :( |
Waarom dat? Heb je dat allemaal op 1 avond naar binnen gewerkt (kan me voorstellen dat je daar spijt van krijgt) of is het meer een principekwestie? |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Chicane
heb er wel spijt van :( |
waarom spijt hebben? aan spijt heb je niks..... en dan erbij; je kunt beter spijt hebben om iets wat je wél hebt gedaan dan om iets wat je niet hebt gedaan. |
|
|
| Phortje |
| Jep, ecstasy op z'n tijd :) |
|
|
| Chicane |
nee, niet op 1 avond, verspreid over 4 jaar ofzo denk ik :)
Principekwesti idd :)
ben wel verslaafd aan goeie muziek kopen en daar grof geld voor neer leggen als het moet :) |
|
|
| ahp2002 |
| ik vind hash wel ok, maar dat was t dan ook wel. |
|
|
| Remy D |
Als ik voor iedere Heineken, ander bier, pil en paddo een dag zou moeten inleveren denk ik dat ik TiC 2 niet meer mee ga maken. :D:D
Maar ik rook niet. :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eXos
Zo was ik 2 jaar terug. Ik vrat 6 a 7 pillen op een avond.
Nu al ruim 1 1/5 jaar geen pillen gehad. Ben er niet ineens tegen ofzo maar heb t wel gehad met die dingen. Gewoon teveel gehad en t is nu niet leuk meer.
Maar als je t wel doet, vooral doorgaan ;) |
Whahahaha, ik weet nog van in de Q en op een oude Nexus, toen was het Peter het hondje. Geweldig was dat :D :D En op addiction ook.
Ook Alpha, de junk, die cola over zichzelf heen moest gooien omdat hij met zijn lengte van 1meter20 TE hard ging :stongue:
Zelf doe ik alleen maar hasjies en wiet, en af en toe een whisky/bier.
Maar d'r zijn hier mensen die een wandelende drugsencyclopedie zijn :D
En Sjinees: XL was de laatste keer van joj toch? :p |
|
|
| Tim81 |
| Doe mij maar een 7up! |
|
|
|
|