return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 4)
View this Thread in Original format
@ddicted
Nooit gedaan, en niet van plan te doen.
zarch
Nee gebruik niet, heb vroeger wel geblowd. Maarja mis het niet zo erg:) misschien ooit weer is, ben ook niet van plan pilletje te slikken ofzo.
!_PeTrUs_!
Gewoon slikken met die bende, tis allemaal minder gevaarlijk en beangstigend dan je denkt.
total woot
wat moet je erop zeggen?
aan de ene kant heb je het niet nodig, maarja zoals anderen voor mij spraken: als je het eenmaal gedaan hebt weet je wat het verschil is...
niet dat ik het al te vaak doe, maar op z'n tijd geeft het toch wat extra's zullen we maar zeggen..
ltr
YojiBiomehanika
ach man booya ik heb der op qlimax ook 5 weggeslikt
is gewoon te gek en als je et gewoon alleen op vette feesten doet en niet elke zaterdag in de plaatselijke boerenkeet is der ook nix aan de hand hor
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
ach man booya ik heb der op qlimax ook 5 weggeslikt
is gewoon te gek en als je et gewoon alleen op vette feesten doet en niet elke zaterdag in de plaatselijke boerenkeet is der ook nix aan de hand hor


A) dit vevestrigd alleen maar dat je slechte pillen had, anders had je er ook geen 5 hoeven eten.
B) wij kennen dan samen wel een feestje bouwen :D
Little Theseus
Illies; 1 keer gedaan, toffe ervaring, maar doe t nooit meer omdat ik al zoveel dingen doe die slecht voor me zijn.
Blowen doe ik soms als t me aangeboden wordt, en van de zomer ga ik zeker wel weer blowen omdat ik dan elke avond met vrienden zit te drinken op een bankje bij een meertje.
Paddo's ook een keer gedaan. Geweldige ervaringen mee gehad, ik ga het deze zomer weer doen. Ik zat tv te kijken toen het werkte. Ik zag een auto op tv. Ik d8: WAAAUUWWW EEN AUTO!!!
Je ziet een vliegtuig op tv. Ik dacht W000000T een Vliegtuig!!!! Man wat vet was dat :D
proppers ook gedaan ja. En nee niet omdat ik p00t ben, het verslapt namelijk niet alleen maar je spieren, je kunt er ook enorme lachkicks van krijgen.
iig, de grens leg ik bij coke en heroine. Zo simpel als wat: da's pure harddrugs. De andere dingen zijn leuk voor een keertje, maar ook niet meer dan dat.
YojiBiomehanika
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


A) dit vevestrigd alleen maar dat je slechte pillen had, anders had je er ook geen 5 hoeven eten.
B) wij kennen dan samen wel een feestje bouwen :D


jah maar vroeger slikte ik wel elke week in de plaatselijke boerenkeet :) toen was dat nog leuk hehe.
en als je om 22u 24u 2u 4u en 6u elke x 1tje slikt ben je wel de hele avond wappie hor

een een feestje bouwen doen we nog wel een x , zal ik es op tijd komen op een meeting als ieder1 der nog is hehe...
Jappio
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Gewoon slikken met die bende, tis allemaal minder gevaarlijk en beangstigend dan je denkt.


Junkie Petrus geeft advies ;) Nee zonder gekheid.. Ik vind dat iedereen zelf wel kan bepalen of tie met of zonder pillen feest, ik heb er persoonlijk niet zo behoefte aan, maar ik ken genoeg mensen die die wel gebruiken, en je kan er altijd wel gigantisch mee lachen :P
eieregooie
Nooit HD gebruikt. Wel jarenlang meer dan dagelijks geblowd, maar ik werd 't zat... voelde me er niet prettig meer bij... heb 1 keer veel te veel in veel te korte tijd gerookt en sindsdien werd het steeds minder. Ben nu een gelegenheidsblower zeg maar... als ik het aangeboden krijg de ik af en toe wel mee... maar verders niet meer...

Gurian
Ik heb het nog nooit gedaan, ben ook niet van plan het te gaan doen.
Ma ik zeg nooit nooit
Donna
Nouwww,sjaaa k was eerst ook enorm tegen,en tulijk t brengt rotzooi in je body,maar ach en daarom neem ik zelfs de felste neezeggers niet serieus,k slik tegenwoordig ookal bij me blowuh:P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement