|
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Phedge |
Paar jaar terug vond ik een jointje op zijn tijd echt stoer, maar ja ... nu is het legaal aangezien ik Gilles de La Tourette heb! :stongue:
Aan pillen zou ik sowieso niet doen, ook al zijn ze getest en weet ik hoe de verhouding van de stoffen ligt! Het is een principekwestie, ik begin er niet aan! |
|
|
| jp |
| Oudejaarsavond viel best mee :o |
|
|
| New Wave |
| Ik had een overdosis Spa Rood, echt heftige . Nog nooit zo'n trip meegemaakt! |
|
|
| jp |
| Spa Rood is hier in de omgeving codenaam voor speed |
|
|
| New Wave |
| Mwjha ik heb het hier over het echte spul he. |
|
|
| jp |
| Nee dat is mij te eng :eek: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Nee dat is mij te eng :eek: |
Gewoon proberen man! |
|
|
| jp |
| Nee straks gaat het fout :nervous: |
|
|
| New Wave |
| Neeman, als ik 2 liter op kan dan kan jij 4 liter op. Tis wel efef wennen aan het begin maar wordt daarna wel supper lekker! |
|
|
| jp |
Vroeger (lees '96 of zo) maakten we altijd zelf coca cola. Fles 3-es cola en daar dan een pakje coke in gooien. Met drie man opdrinken en weer aan het werk. Ja, werken in de supermarkt was altijd erg gezellig :D
Oh ja, na sluitingstijd blowen op de wc, pillen slikken, snuiven in het snoeppad. Dat waren nog eens tijden :crazy: |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by jp
Oudejaarsavond viel best mee :o |
:o |
|
|
| jp |
 |
|
|
|
|