|
doen wij aan drugs ofnie? (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by @win
Brave Meid! :toothless |
Houden we het ff netjes, eddepet ;) |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Komt ook bij dat ik vaak genoeg alleen naar huis moet en dan is het wel handig als je de weg weet te vinden vanuit Amsterdam :cool: . |
Ik pak altijd zo,n gele trein ;) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
Houden we het ff netjes, eddepet ;) |
Ik zit niet aan de drugs, ik eet een appel :clown: |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Ik pak altijd zo,n gele trein ;) |
Ik had er na de Armada Night nog wel moeite mee.. Waren die dingen niet blauw? :p |
|
|
| jp |
| Pas op voor bladeren op de rails |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by @win
Ik zit niet aan de drugs, ik eet een appel :clown: |
Hehe, grote jongen ;) Heb net ook een fruithapje gehad, van het weekend weer los met Armin en Tosti ;) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Freezel
Hehe, grote jongen ;) Heb net ook een fruithapje gehad, van het weekend weer los met Armin en Tosti ;) |
Some guys get all the luck ;)
Maar we gaan er volgende week ook een dik feest van maken! Weet nog niet of ik alleen met jou ga of dat Steven en Ynte ook mee gaan. |
|
|
| Matthijs |
Op vele liters alcohol na heb ik ook nooit enige drugs gebruikt, gewoon geen behoefte aan.
| quote: | Originally posted by Esrem
Na deze post had ik volgens mij nooit hoeven mededelen dat ik een meisje ben, kan je hier ook wel uit opmaken:) |
Laat ik dan voor de duidelijkheid er ook maar even bij zeggen dat ik GEEN meisje ben! :p |
|
|
| M_Peror |
Nee, nooit gedaan. Ben beslist niet anti-drugs of zo, heb er absoluut geen problemen mee als anderen het wel doen (als ze er verstandig mee omgaan), maar ik hoef het zelf gewoon niet.
Alcohol is een andere zaak :toothless
PS complimenten voor onze mol JP |
|
|
| dj_spare |
heeeey ik kan weer opnieuw voten :D :D
niet dat het veranderd is, "music is my only drug" |
|
|
| Massive84 |
| nee nog nooit gedaan. |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by eXos
Als je mij ziet dansen als ik een illie op heb vind ik dat knap.
En als ik dronken ben en je ziet me niet dansen vind ik dat ook knap.
Men gebruikt geen pillen om uit het dak te gaan. Maar het heeft toch geen zin omdat uit te leggen als je t nog nooit gedaan hebt. |
Zo was ik 2 jaar terug. Ik vrat 6 a 7 pillen op een avond.
Nu al ruim 1 1/5 jaar geen pillen gehad. Ben er niet ineens tegen ofzo maar heb t wel gehad met die dingen. Gewoon teveel gehad en t is nu niet leuk meer.
Maar als je t wel doet, vooral doorgaan ;) |
|
|
|
|