return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
Federale Verkiezingen '07 (pg. 14)
View this Thread in Original format
massiveK
dat bedoel niks, er zijn veel landen waar de resultaten verschillen van een gebied tot een andere.

Bovendien zijn de tendens dezelfde. De centrum en groenen up, de socialisten down. Alleen op het niveau van de liberalen is er een verschil.. Maar bon, je zou toch niet wensen dat de PS nog een keer zou winnen hé? Dat kan je ook uitleggen via het feit dat Christen demokraten traditioneel groter in het noord dan in het zuid zijn.
Ook heeft het MR geen 'concurrent' zoals Lijst De Decker.


Ah ja, er is nog een verschil... Extreem rechts doet in de franstalige kant heeel zwak.. terwijl ze maakt 20 % op het noord..

Een 2/3 meerderheid zouden ze niet makkelijk vinden hé ;)
Lolo
quote:
Originally posted by 1Million$shot
België bestaat niet!!

het feit dat paars in Vlaanderen zo wordt afgestraft en in Wallonië
eigenlijk niet zegt genoeg ...

hopelijk vinden ze nu 2/3 meerderheid voor die staatshervorming !!!


geeeeeeeez

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
lost_in_trance
Waarom geen franstalige partijen in dat onderzoek? :rolleyes:
lost_in_trance
quote:
Originally posted by massiveK
verdomme hennegauw.. die mensen zullen nooit begrijpen dat die PS moet veranderen? en om te veranderen moet hij een keer naar de oppositie te gaan


PS zal nooit veranderen denk ik (zelfs in de oppositie)
Xilver
Yves Leterme is van naam veranderd?
http://edition.cnn.com/2007/WORLD/e...x.ap/index.html
1Million$shot
sp-a heeft het kennelijk ook begrepen

niet mee regeren maar wel helpen met de staatshervorming ...
ze komen hun beloften uit het vlaams regeerakkoord dus na (hopelijk)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by 1Million$shot
sp-a heeft het kennelijk ook begrepen

niet mee regeren maar wel helpen met de staatshervorming ...
ze komen hun beloften uit het vlaams regeerakkoord dus na (hopelijk)


als de Walen niet mee willen zijt ge der nog nie veel mee hé :p
Config
quote:
Originally posted by Xilver
Yves Leterme is van naam veranderd?
http://edition.cnn.com/2007/WORLD/e...x.ap/index.html


Verdorie, nu gaan ze de schuld op Guy blijven steken.
The_G0dfather
lol

schoon verkeerd onder die foto ook
Config
haha , een pientere kerel heeft CNN getipt en nu staat het er wel correct :p

massiveK
Het centraal bureau van de PS zou (eindelijk) iets doen over charleroi federatie (hoe later hoe beter!!)

Toch blijkt uit verschillende discours van de PS mensen dat die partij heel waarschijnlijk in de oppositie zal gaan :D

Ik hoop wel dat voor 2009 dezelfde zal gebeuren op het strikt waalse niveau

Misschien de eerste keer, sinds 19 jaar, dat de PS in de oppositie terugvalt.. :)
MikeVee
Komt de PS en SPA goed uit als ze niet mee regeren. Komt er waarschijnlijk geen staatshervorming en kunnen wa als vlaming blijven betalen voor het incompetent waals bestuur.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement