return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Federale Verkiezingen '07 (pg. 4)
View this Thread in Original format
massiveK
het was precies wat ik had gezegd.. Van leterme weet ik nog niet echt, hij lijkt me een verantwoordelijke politici, die een goed bestuurder zou zijn, maar soms heeft ze een vreemde (voor ons franstalige en zeker over brussel) discours die misschien strijdig met een premier functie zou zijn...

Maar ik wil niet zeggen, zoals enkele franstalige politici en media, dat hij gevaarlijk is.. daar is er geen zin

Wat mij betreft voor Leterme, t'is Wait & See ;-)


Als franstalige vind ik Vandelanotte qua beter als premier (en niet want hij is socialist, ik ben zelf niet socialist (ja dat bestaat franstalige die geen kaart van de PS hebben, echt waar :) )
maar want hij lijkt me voldoende bevoegd en aanvaardbaar als premier zowel in vlaanderen dan in wallonie
E-motion_error
quote:
Originally posted by Push2005
Dat is niet waar; dat komt ook door jullie media. Die hebben Leterme steevast tot de 'Di Rupo' van Vlaanderen willen maken.


Sta je er stom van dat Wallonië zichzelf verdedigt tegen de belachelijke media haat-campagnes tegen hen(de Walen in het algemeen)?
In vlaanderen wordt moedwillig door een bepaalde groepering er alles aan gedaan om Wallonië een negatief imago te geven aan de vlamingen. Het vreemde is dat blijkbaar veel mensen het denkend vermogen niet hebben om dat te doorzien en zich dus bijna laten brainwashen hierdoor.
Devilex
Ach, als puntje bij paaltje komt verandert er toch niets hoor. Nu zal het CD&V zijn die de macht grijpt en zal Open VLD voor 4 jaar in de oppositie zetelen en CD&V het vuur aan de schenen leggen en wachten tot ze een misstap begaan (zie dioxinicrisis in 99).

Nadien is het dan weer afwisseling van de macht...
Devilex
quote:
Originally posted by E-motion_error
Sta je er stom van dat Wallonië zichzelf verdedigt tegen de belachelijke media haat-campagnes tegen hen(de Walen in het algemeen)?
In vlaanderen wordt moedwillig door een bepaalde groepering er alles aan gedaan om Wallonië een negatief imago te geven aan de vlamingen. Het vreemde is dat blijkbaar veel mensen het denkend vermogen niet hebben om dat te doorzien en zich dus bijna laten brainwashen hierdoor.


ela ela, Vlaanderen zonder hoofdletter en Wallonie met hoofdletter, ge zijt toch gene franscilion é :whip:

Michel Daerden zou ook wel een prima premier zijn.
Push2005
quote:
Originally posted by E-motion_error
Sta je er stom van dat Wallonië zichzelf verdedigt tegen de belachelijke media haat-campagnes tegen hen(de Walen in het algemeen)?
In vlaanderen wordt moedwillig door een bepaalde groepering er alles aan gedaan om Wallonië een negatief imago te geven aan de vlamingen. Het vreemde is dat blijkbaar veel mensen het denkend vermogen niet hebben om dat te doorzien en zich dus bijna laten brainwashen hierdoor.


Haat-campagnes vanwege CD&V ? Overdreven. Ik stem liever op een partij die standpunt inneemt. Dan kan ik ze daar later op afrekenen en kan ik m'n stemgedrag wijzigen.

Overigens vind ik de SP.a na het Vlaams Belang de meest populistische partij van vlaanderen.
massiveK
een premier dat weet ik ni.. een primus wel :-)
massiveK
wie is "premier ministrable"?

Leterme
Vandelanotte
Verhofstad
Reynders
Michel

Di Rupo op papier wel maar is niet goed tweetalig
In het PS, Rick Daems spreekt goed nederlands, maar is niet zo populair
Config
quote:
Originally posted by Xilver
Iere, voor de mannen zonder lief: http://www.nee-antwerpen.be/index-eng.htm


grappige site :p 'According to my planning this would take me 500 days to tour around the world, visiting all the ones who signed up for a blowjob on this page, giving 80 blowjobs per day. So the offer is limited, sign up while you still can.'
inschrijven maar :p

Note: those who are married or shy can also choose to receive their blowjob in Second Life
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Push2005
Haat-campagnes vanwege CD&V ?


zou hij niet eerder het Vlaams Belang bedoelen? Ik zie in ieder geval ook niet in waar de CD&V een haatcampagne zou hebben opgezet.

Leterme heeft een aantal ongelukkige uitspraken gedaan die door de (Waalse) media enorm zijn uitvergroot, maar het is overdreven om van een CD&V haatcampagne te spreken. Ook het feit dat Leterme op die staatshervorming blijft hameren speelt in Wallonië niet in zn voordeel. De media en de Waalse partijen gaan daar zelf nog eens extra de nadruk op leggen hetgeen zn positie in Wallonië natuurlijk niet verbeterd.
Real
quote:
Originally posted by Xilver
Iere, voor de mannen zonder lief: http://www.nee-antwerpen.be/index-eng.htm


Hmm. Cool!

TOR
Opmerkelijk hoe 1 persoon het stemgedrag van menig Belg kan wijzigen.
Bij de vorige verkiezingen stond Vlaams Belang voorop in de BeTA-poll, terwijl een ruime meerderheid nu voor CD&V en Leterme opteert.
Eagle`
quote:
Originally posted by Xilver
Iere, voor de mannen zonder lief: http://www.nee-antwerpen.be/index-eng.htm


marvelous :stongue:


*ding*dong*

Ma opent deur

Hallo, ik ben tanja weetikwadde van de politieke partij NEE
en ik kom een pijp zetten
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Privacy Statement