|
Federale Verkiezingen '07 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| man man, groen gaat geen stemmen krijgen als da ier zo gaat :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
man man, groen gaat geen stemmen krijgen als da ier zo gaat :p |
Ze halen hier 8.33%, das onrealistisch hoog :tongue2 |
|
|
| BZRK |
| Zeer dicht bij CD&V, heel ver van Groen. |
|
|
| The_G0dfather |
| tis trouwens ongeldig dak stem :p |
|
|
| massiveK |
Dicht bij CD&V en CDH, na MR
Heel ver van Belang :D
Jammer genoeg dat de CD&V soms via de NVA qua te vlaams nationalistisch is, want anders ben ik akkoord met zijn ethieke en economische posities |
|
|
| _Jedi |
Afgelopen keren was dat altijd de VLD,
nu na het afnemen van de nieuwe test is het CD&V.
Een voor mij persoonlijk belangrijke vraag of stelling was:
"Alle winkels moeten ook open op zondag." :whip:
Uiteraard helemaal niet mee eens...
:mad: |
|
|
| _Jedi |
| Het verst was ik van Vlaams Belang. |
|
|
| _Jedi |
| quote: |
Jammer genoeg dat de CD&V soms via de NVA qua te vlaams nationalistisch is, want anders ben ik akkoord met zijn ethieke en economische posities |
Ik denk net hetzelfde,
CD&V zelf blijft daarin neutraal. |
|
|
| Devilex |
| dichtst bij NVA en CD&V. Verst van Groen! en SPA. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by _Jedi
Afgelopen keren was dat altijd de VLD,
nu na het afnemen van de nieuwe test is het CD&V.
Een voor mij persoonlijk belangrijke vraag of stelling was:
"Alle winkels moeten ook open op zondag." :whip:
Uiteraard helemaal niet mee eens...
:mad: |
dacht dat er stond dat ze open mogen zijn |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
dacht dat er stond dat ze open mogen zijn |
idd, groot verschil |
|
|
| _Jedi |
best mogelijk dat het 'mogen' is,
idd groot verschil in de stelling.
Maar ik blijf er helemaal niet mee eens, of het nu moeten of mogen is.
Genoeg redenen om onze zondag met rust te laten. |
|
|
|
|