|
Federale Verkiezingen '07 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| E-motion_error |
| quote: | Originally posted by Push2005
Haat-campagnes vanwege CD&V ? Overdreven. Ik stem liever op een partij die standpunt inneemt. Dan kan ik ze daar later op afrekenen en kan ik m'n stemgedrag wijzigen.
Overigens vind ik de SP.a na het Vlaams Belang de meest populistische partij van vlaanderen. |
Ik heb het niet over een politieke partij dat zou te simpel zijn, geen enkele politieke partij heeft de macht om zowat de ganse vlaamse media te bespelen. En als ik het heb over populisme heb ik het over thema's als veiligheid(incl vreemdelingen), vliegtuiglawaai, Vlaanderen vs Wallonië(zoals Brussel-Halle-Vilvoorde) enz...
Ik ga ook niet zeggen dat SP.a alleen maar goeie standpunten heeft, elke partij heeft op bepaalde gebieden wel dingen waar ik kan inkomen maar als je puur naar de persoon kijkt ipv de partij vind ik Vandelannotte de beste kandidaat. Daarnaast vind ik eigenlijk dat Verhofstadt zeker geen slechte premier was. |
|
|
| Bertn |
op www.destandaard.be is een leuke kieswijzer te vinden:-) Er wordt dan op een dubbele as getoond wat je positie is tov de verschillende partijen.
Volgens de test sta ik het dichtst bij Open VLD, en het verst van Groen:D |
|
|
| Xilver |
| Ik sta het dichtst bij CD&V en het verst van Groen. |
|
|
| MikeVee |
| Dichts bij het VB, verst van groen. :D |
|
|
| Dj LPG |
| Ik sta blijkbaar ook het dichst bij CD&V en het verst van Groen! |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ik sta het dichst bij Open VLD en het verst van Groen :)
edit: ik zit trouwens ook vlakbij "Lijst DeDecker". Komt dus wel overeen met hoe ik van plan ben te stemmen |
|
|
| Progrez |
| Door Jean-Marie begin ik toch te twijfelen aan mijn trouwe stem voor het VB. Benieuwd wat de man komende weken nog uit zijn mouw zal schudden. |
|
|
| speentje |
Open VLD of SPA
CD&V kan de boom in: "goed bestuur, goed bestuur, goed bestuur", veel tralala maar weinig concrete punten. bovendien belachelijk dat Leterme draait zoals de wind, en Vervotte overstapt naar de federale regering, omdat ze er niet in slaagt op Vlaams niveau de wachtlijsten af te bouwen (éen van de grote punten van het CD&V programma de afgelopen jaren), echt geen zin in een Leterme als premier, laat 't maar allemaal zoals het nu is. paars for the win :p |
|
|
| TOR |
Relatief centraal in het kompas, maar het dichtst bij CD&V en het verst van Groen.
Komt er opnieuw een stemtest van de VRT? |
|
|
| The_G0dfather |
blanco
en ja 'k weet dak dan op de meerderheid stem en blablabla |
|
|
| djcresto |
| dichtst bij cd&v, tussen Cd&v, dedecker en vld. Verst van groen. Had ik op Dededecker hoger gestemd als kandidaat premier had ik daar dichtst bij gezeten. |
|
|
| Push2005 |
 |
|
|
|
|