|
Federale Verkiezingen '07 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| CD&V zoals altijd, ma gezien hun standpunt met betrekking van de herwerking van het sociale zekerheidsstelsel voor zelfstandigen nog meer als voordien |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ik stem normaal altijd voor de VLD. Vlaams Belang, SP.a en Groen zijn voor mij helemaal geen optie en voor de CD&V stem ik eigenlijk ook niet. Ik heb het gewoon niet voor hen en voor Leterme. De VLD heeft echter in bepaalde dossiers aangetoond geen ballen aan hun lijf te hebben en daardoor ben ik beginnen twijfelen. Enige alternatief dat ik dan nog zie is de Lijst Dedecker :p. Maar daar is het dan weer twijfelachtig of ze die kiesdrempel wel halen. Ik ben der dus nog niet volledig uit.
Wat die hele heisa trouwens betreft rond de kandidaatstelling van Leterme: 't was vrij voorspelbaar dat hij zich ging kandidaat stellen en het spelletje dat er nu gespeeld wordt door de andere partijen was ook te verwachten.
Uiteindelijk zie ik de CD&V de verkiezingen wel winnen. Of Leterme premier wordt is iets meer twijfelachtig. Hij heeft zich niet echt populair gemaakt in Wallonië + hij blijft teveel gefocused op die staatshervorming. Maar ik zie wel nog steeds liever Leterme dan Di Rupo premier worden |
|
|
| Eagle` |
| hopelijk vliegt freya ook.. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
hopelijk vliegt freya ook.. |
dikke vette +1 :D
hoe ze der ooit op gekomen zijn om zo een onervaren domme trees zoveel verantwoordelijkheid te geven snap ik nog altijd niet. Ik blijf er trouwens bij dat de VLD nog steeds wordt afgestraft voornamelijk door de fouten van SP.a en PS. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
. Enige alternatief dat ik dan nog zie is de Lijst Dedecker :p. Maar daar is het dan weer twijfelachtig of ze die kiesdrempel wel halen. Ik ben der dus nog niet volledig uit. |
Als je twijfelt tussen die 2 ga dan gewoon voor Dedecker. Zijn figuur is misschien niet alles; zijn programma is degelijk. Die partij kan elke stem gebruiken en bovendien is het dan maar een signaal naar de Open VLD toe dat ze zich terug liberaler, en niet socialer moeten opstellen.
Ik overweeg ook nog altijd in kleine mate een stem op LD. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Als je twijfelt tussen die 2 ga dan gewoon voor Dedecker. Zijn figuur is misschien niet alles; zijn programma is degelijk. Die partij kan elke stem gebruiken en bovendien is het dan maar een signaal naar de Open VLD toe dat ze zich terug liberaler, en niet socialer moeten opstellen.
Ik overweeg ook nog altijd in kleine mate een stem op LD. |
Zijn programma is idd niet slecht en qua figuur heb ik der ook geen problemen mee. T is alleen dat het een weggegooide stem zou zijn indien ze uiteindelijk die kiesdrempel niet halen. In de pols lijkt het erop dat ze die ook niet gaan halen. |
|
|
| Antony |
| ben al lang blij da die 'nee' losers ni tussen de opties staan. |
|
|
| TOR |
Tot dusver altijd rood gestemd en ik heb ditmaal - puur uit idealistische overwegingen - opnieuw die neiging. Het probleem is dat er in het programma en bij sommige partijleden zoals gewoonlijk enige tekenen van wereldvreemdheid zijn te bespeuren.
Enfin, er is nog wat tijd om na te denken :clown: |
|
|
| Real |
Blanco neem ik aan.
Er zat vandaag een kiesbrief in de bus, anders had ik nooit geweten dat er verkiezingen aankwamen. Interesse nihil. |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| Stem voor CD&V normaal, vind Leterme wel nen capabele en symphatieke gast. Zen uitspraken over Wallonie vond ik ook terecht. |
|
|
| domineesje |
| Stomme verkiezingen, ik mag weer gaan bijzitten en pa weer als voorzitter... maar dien heeft change, die zit dan weer in Senagal voor zijn werk (de pietzak) |
|
|
|
|