|
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre P
|
View this Thread in Original format
| MindP |
Luminosity presents Before The Energy @ Poema, Utrecht 22-02-'08 [Trance Energy Pre Party]

Date: Friday 22 Feb 2008
Doors open: 21:00 - 07:00
Location: Club Poema, Utrecht
Tickets: Euro 12,50 (Limited 500 tickets!!)
Pre Sale: Euro 10,- easyticket.nl or email.
(Download a short manual "How to order a ticket" in English here)
Public Transport: www.9292ov.nl / www.ns.nl / 0900-9292 (45cpm) / 3 min walking from the CS.
By Car: Follow Utrecht, highway A2, A12 or A27, Exit "Jaarbeurs", Parking: Vredenburg (1 min walking to Club Poema).
- See www.dancefoundation.nl for a video report of our previous event.
- See www.luminosity-events.nl for more info. Demo's and idea's are welcome on the forum there.
- Live broadcasted by dancefoundation.nl
- Bring your demo before 10PM!
Post your 3 favorite classics on our forum at www.luminosity-events.nl, the 3 most posted classics will be played on the party!
One of the posters will be rewarded with a package of promo CD's.
See you there! :D |
|
|
| Insigma |
:crazy: :crazy: :crazy:
l'hallu
Secret Guest :D ;) |
|
|
| MindP |
| Don't forget Alex Kross?!! |
|
|
| PyrofraG |
| quote: | Originally posted by MindP
Don't forget Alex Kross?!! |
The same day as TE!!! I hope i could make it because the line up is huge !!!!:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| MindP |
| quote: | Originally posted by PyrofraG
The same day as TE!!! I hope i could make it because the line up is huge !!!!:eyes: :eyes: :eyes: |
No this is 1 day before Trance Energy, so the Friday! |
|
|
| PyrofraG |
| quote: | Originally posted by MindP
No this is 1 day before Trance Energy, so the Friday! |
My bad |
|
|
| anne348 |
| I'LL BE THERE :disbelief |
|
|
| BlackHole |
| :( voire :( :( et j'espère que ça ne remettra pas en cause le départ de Lille pour la TE sinon ça sera :( :( :( |
|
|
| severnayaprods |
Et merde! :eek:
D'un côté, jsais pas s'il est physiquement possible d'enchainer les 2 soirées...
En tout cas quel line-up!
:crazy: |
|
|
| anne348 |
| quote: | Originally posted by severnayaprods
D'un côté, jsais pas s'il est physiquement possible d'enchainer les 2 soirées... |
Bien sûr que c'est physiquement possible!! Si moi je le fais, vous devriez y arriver :p
Je pense sérieusement me faire le week-end entier à Utrecht avec hôtel, les 2 soirées et tout le chantier. Comme ça si la TE est à chier, je me serais au moins fait une bonne soirée avant :wtf:
S'il y en a que ça branche, faites signe, va falloir réserver l'hotel rapido! |
|
|
| ponsshin |
| Pour moi ça va être physiquement impossible avec le bus Trip & Teuf qui part à 12h, dommage ça m'aurait bien tenté! |
|
|
| dja-lex |
| quote: | Originally posted by severnayaprods
Et merde! :eek:
D'un côté, jsais pas s'il est physiquement possible d'enchainer les 2 soirées...
|
tu peux le faire !
je viens de le tester ce weekend! (redbull)
je ferai le warm up avec tim lorrent a partir de 21H (sauf changement)
les gens devraient arriver de bonne heure a la soiree pour partir tot pour se preserver pour la te
Qui veut dormir vendredi soir a l'hotel?
j'espere que vous viendrez nombreux |
|
|
|
|