|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Jammer dat het in een discotheek is, open-air was leuker geweest.
Nu begin ik toch wat te twijfelen of ik wel ga.
:o |
|
|
| BZRK |
Die tent vorig jaar barstte al uit zijn voegen, tzal nu plezant worden..
Amateurs. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Magistrate
pff daar gaak nie aan meedoen, tenzij tiesto komt .. |
Haha :D |
|
|
| De Geert |
zou da ni gewoon de afterparty zijn die daar is?
Laat ons hopen alvast... |
|
|
| Antony |
nopez...
...Na lang in spanning te hebben gezeten is dan nu de locatie bekend voor A State of Trance 350. In discotheek Noxx in Antwerpen zal de 350e uitzending van A State of Trance gevierd worden. Club Noxx is een gloednieuwe discotheek die vorig jaar september haar deuren opende. ..In de verschillende zalen van de club zullen de dj's hun sounds laten horen. Deze locatie is bij uitstek perfect om alle feestende mensen een fantastische avond te bezorgen bij A State of Trance 350 in Antwerpen! |
|
|
| Push2005 |
| Verwacht je dan maar aan sappige drankprijzen ook |
|
|
| Antony |
| en de dj's naast mekaar geprogrammeerd :( |
|
|
| MikeVee |
Op armadaevents.com staat als uren: 23.00 - 05.00.
Ze mogen wel eens duidelijke info geven, dit komt maar amateuristisch over om 2 weken voordien nog alles te wijzigen. |
|
|
| Magistrate |
ah eerst dachtk dus dat et over de afterparty ging :(
khad wel al gelezen in een interview met Armin dat die locatie in de haven nog niet heel zeker was doordat er ergens een rusthuis in die buurt is die moeilijk deed ofzo.. en dat ze een discotheek als reserve hadden.. |
|
|
| Real |
?
Dat meen je niet. :o |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Jammer zeg! Daar was ik zeker heen gegaan maar nu euh... twijfel. |
|
|
| Gevork |
Feestje gaat dus niet door eh
:) |
|
|
|
|