|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gevork |
| quote: | Originally posted by BZRK
De laatste set die ge van Schulz gehoord hebt, dateert uit 2004 zeker? :p |
wtf?
:) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Gevork
wtf?
:) |
Wel, Markus live associëren met chille progressive, dat is al lang verleden tijd :D |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by BZRK
Wel, Markus live associëren met chille progressive, dat is al lang verleden tijd :D |
Jaaa kan wel
volg hem al een tijdje niet meer :)
Spijtig, heb liever progressive dan trance |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gevork
Nu nog Matthew Dekay en Blake Jareell:) |
Voor Dekay zou ik nog wel eens binnenwippen :) |
|
|
| Devilex |
| Ik heb al ongeveer een jaar geen ASOT meer beluisterd, hoe zit het daar nu eigenlijk mee? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik heb al ongeveer een jaar geen ASOT meer beluisterd, hoe zit het daar nu eigenlijk mee? |
Als ge et toen nie goe vond, dan nu ook nie. Veel isser nie veranderd. |
|
|
| Devilex |
Toen ik afhaakte bestond het voor 50% uit poppy house en elektrotrance, zaten er mss 4 echte trancers in en op het einde een classic.
2001 was alleszinds ver weg... |
|
|
| Push2005 |
Als hij tussen de Aly & Fila's en Daniel Kandi's door ook nog eens kwaliteit wil boeken dan moet first state er maar zijn :D
Enfin; ik zal er wellicht ook wel zijn.
Indoor + overdag gaat wel raar zijn. |
|
|
| BZRK |
Volgens mij is da toch nie indoor ze. Op Google Maps zie mij da der gewoon de kaaien uit van de haven. Veel plaats denk ik, om weer een tentje te zetten.
Edit: Of toch, kweet niet goed wat ik er moet van maken. |
|
|
| Push2005 |
| En alst te cheesy is kunnen we direct afkoeling zoeken in de dokken :) |
|
|
| TranceGenetic |
| Is da ni op dezelfde plaats waar Laundry day is? |
|
|
| Krisix |
| Ow ASOT in A'pen. Kan nooit kwaad om daar naar af te zakken :p. Feestje staat genoteerd :toocool:. |
|
|
|
|