|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Magistrate |
ook aanwezig!
ik zou kiezen voor: First State, GTR of Airwave (kleine kans wsl ;) ) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik zal ook wel aanwezig zijn, ongeacht de line-up zelfs ... maar hoop wel dat em goed meevalt natuurlijk |
|
|
| De Geert |
| idem, en First State zou wel flippen zijn :D |
|
|
| firaga |
kan iemand mij helpen met die locatie..want snap het nie ,?
als ik me goed herinner is er op die plek alleen maar bedrijf gebouwen en brak liggende grond ?
vin het een weird adres :) |
|
|
| MikeVee |
Yep, enkel hangaars in die straat.
 |
|
|
| firaga |
ik gaan morgen zien waar dat da is :)
en zeker afkomen dan :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Misschien hebben ze gewoon een foutje gemaakt in het adres en is het gewoon te doen in de gebouwen van Industria in de Indiëstraat? |
|
|
| Remofski |
Ik ben daar! Geweldig concept van Armin: grote namen voor geen geld. Dan neem ik daar de dure drankprijzen graag bij.
Ik zou graag eens een Ronski Speed, José Amnesia, Lange of nog eens John O'Callaghan live horen. Aly & Fila pas ik idd ook voor al vind ik hun Eye of Horus wel een bom van een plaat. Ach, meestal verschijnen er sowieso wel deftige namen tussen. |
|
|
| Xilver |
| Als John O'Callaghan daar is, kom ik ook om rotte tomaten naar zijne smoel te smijten. |
|
|
|
|