|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Magistrate |
| weeral 1 van die zielige acties van Schossow :rolleyes: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Als we nu eens allemaal collectief op Sasha stemmen? :toothless |
Haha
Armin: "Congratulations Sasha, You've been chosen by the ASOT-Listeners to perform at ASOT 350. You must feel honoured!"
Dan zou ik Sasha's smoel toch wel 'ns willen zien |
|
|
| Xilver |
| Lord of Bass of ik ga ni |
|
|
| SpeedBoy |
| quote: | Originally posted by Push2005
Haha
Armin: "Congratulations Sasha, You've been chosen by the ASOT-Listeners to perform at ASOT 350. You must feel honoured!"
Dan zou ik Sasha's smoel toch wel 'ns willen zien |
LOL :D Sasha: *cough* *telefoon neer* :D |
|
|
| Gevork |
Feestje gaat niet meer door neem ik aan?
Weet er iemand iets meer over? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Gevork
Feestje gaat niet meer door neem ik aan?
Weet er iemand iets meer over? |
Eh hoezo, omdat het niet meer op de site staat? Hij heeft afgelopen donderdag in ASOT nochtans aangekondigd dat het in Antwerpen zal doorgaan.. |
|
|
| Magistrate |
| het heeft iets met Daniel Kandi te maken :sadgreen: |
|
|
| Antony |
| die is opt forum komen bedanken voor de vele stemmen. maar daar is ook nog nergens iets gerept over een annulatie vant gebeuren??? |
|
|
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by Antony
die is opt forum komen bedanken voor de vele stemmen. maar daar is ook nog nergens iets gerept over een annulatie vant gebeuren??? |
anders is jouw Event op Facebook voor niks :D |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Magistrate
anders is jouw Event op Facebook voor niks :D |
Tis dermee dak me echt wel zorgen maak :D Nee khoop dat echt wel doorga. Goei herinneringen aan 300, en 350 in mennen achtertuin zou nen droom zijn. + Zou heel wa vrienden toch beetje trance kunnen leren kennen en ze daarna makkelijker meekrijgen naar kostelijke events... |
|
|
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by Antony
Tis dermee dak me echt wel zorgen maak :D Nee khoop dat echt wel doorga. Goei herinneringen aan 300, en 350 in mennen achtertuin zou nen droom zijn. + Zou heel wa vrienden toch beetje trance kunnen leren kennen en ze daarna makkelijker meekrijgen naar kostelijke events... |
ja kheb zo ook al wat vrienden uitgenodigd, daarom.. zou je kunnen die guest list op FB op public zetten zodat ik kan zien wie van hen al bevestigd heeft? |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Magistrate
ja kheb zo ook al wat vrienden uitgenodigd, daarom.. zou je kunnen die guest list op FB op public zetten zodat ik kan zien wie van hen al bevestigd heeft? |
gedaan nu, optie wask effe vergeten denk... |
|
|
|
|