|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
Hmm strange, event is blijkbaar van de site van Alda/Armada gehaald?!
Blake Jarell draait trouwens de dag erna samen met Armin in Barcelona. Kans zit er dus wel in dat hij ook aanwezig zal zijn op ASOT 350..:cool: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Blake Jarell |
:nervous: |
|
|
| Vishnu |
| Minjaar, zoiets is toch moeilijk links te laten liggen en een goei gelegenheid om nen hoop Beta's trug te zien :D |
|
|
| Antony |
| Kan der te voet henne. bangelijk :D |
|
|
| De Geert |
oh-oh... Dit zou wel eens kunnen uitdraaien op een schijt line-up :(
laat ons hopen van niet... |
|
|
| christina |
| waar hebt ge da gevonden?:mad: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Als we nu eens allemaal collectief op Sasha stemmen? :toothless |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by christina
waar hebt ge da gevonden?:mad: |
myspace van Marcus Schossow |
|
|
| firaga |
| ik ben al giga blij dat ze zo een initatief nemen :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by De Geert
oh-oh... Dit zou wel eens kunnen uitdraaien op een schijt line-up :(
laat ons hopen van niet... |
ik heb uw quote alvast in het desbetreffende topic gepost met mijn bijhorende commentaar eronder :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| En al die mensen maar voten op producers zonder er bij stil te staan dat dj'en een compleet andere job is :tongue2 |
|
|
| Real |
| ASOT-luisteraars kennen het verschil niet. :) |
|
|
|
|