|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by Antony
ze staan met zen allen in de Main, DJ Licious in de Salle Noir. Enkel Markus Schulz stater nimmer tusse :( zou die afgehaakt hebben of zijn ze hem gewoon vergeten... |
Tis een foutje op de site wist markus me te zegge :p |
|
|
| Vishnu |
| Amateuristische knoeiers :whip: |
|
|
| Remofski |
| Ik ga toch eens een kijkje nemen. Voort zelfde geld valt da allemaal goe mee en is da een knalfeestje. Voor zone line-up gratis wil ik wel een risicootje pakken. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Remofski
Ik ga toch eens een kijkje nemen. Voort zelfde geld valt da allemaal goe mee en is da een knalfeestje. Voor zone line-up gratis wil ik wel een risicootje pakken. |
gij kunt da risico natuurlijk al ietske makkelijker nemen aangezien ge van Antwerpen zijt :p. Ik ga zowiezo niet gaan, kga de dag ervoor al naar Illusion, en vrijdag moet ik ook al in Antwerpen zijn. Zou mij dan ook net iets teveel op en neer rijden worden :) |
|
|
| Magistrate |
Line up:
20.00 - 21.00 DJ Shah
21.00 - 22.00 M.I.K.E.
22.00 - 23.00 John O Callaghan
23.00 - 00.00 Aly & Fila
00.00 - 01.00 Nic Chagall
01.00 - 03.00 Armin van Buuren
03.00 - 05.00 Markus Schulz |
|
|
| Devilex |
| Als ge de avond zelf eventueel nog zou willen gaan ist het dan free ? |
|
|
| Gladius |
| ??? ik dacht dat het in verschillende zalen was? |
|
|
| Magistrate |
| quote: | Originally posted by Devilex
Als ge de avond zelf eventueel nog zou willen gaan ist het dan free ? |
ASOT 350 & 7 year anniversary
Thursday 1st of May 2008
Live from Noxx Antwerp Belgium
Straatsburgdok-Noordkaai 3, Antwerpen
Minimum age 18
Entrance = free but be early!
From 20.00 till late
wordt totaal niks vermeld over registreren op die noxx site ... |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Magistrate
ASOT 350 & 7 year anniversary
Thursday 1st of May 2008
Live from Noxx Antwerp Belgium
Straatsburgdok-Noordkaai 3, Antwerpen
Minimum age 18
Entrance = free but be early!
From 20.00 till late
wordt totaal niks vermeld over registreren op die noxx site ... |
Op de flyer in de mailing staat "no registration = no entrance"
 |
|
|
| MikeVee |
Let op! Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Alleen de eerste 2000 personen zullen in Noxx worden toegelaten!
http://partyflock.nl/news/11148:A_S...Trance_350.html
Waarom staat er dan 4000 op die affiche hierboven? Constant andere berichten die elkaar tegenspreken :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Haha, dat worden vechtpartijen aan de ingang :stongue: |
|
|
| Devilex |
| Bende dikke dikke amateurs |
|
|
|
|