|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp
|
View this Thread in Original format
| Desperado22 |
Event: A State of Trance 350
Date: Thursday, 01. May 2008
Time: 14:00 - 22:00
Location: Houtdok Zuidkaai, Antwerp
Entrance: free
Infos: www.aldaevents.nl; www.armadaevents.com
Line Up:
Armin van Buuren
Markus Schulz
and more |
|
|
| MikeVee |
Aanwezig!
Dat is indoor, als ik het goed zie op google maps. Nu nog een leuke afterparty erbij. :D |
|
|
| FenixStyle |
| Vetjeeeeeees!!! :eyespop: :crazy: :p |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Op 30 april naar Circolo @ Silo en tegen dat de afterparty afgelopen is ff doorzakken naar Antwerpen :D |
|
|
| jeronimo_jd |
super! ga ik zeker heen:)
Hebben die Hollanders dan ook verlof ofwa? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Aanwezig!
Dat is indoor, als ik het goed zie op google maps. Nu nog een leuke afterparty erbij. :D |
afterparty kan op mijn kot:D
nu hopen dat mijn stageplaats de brug maakt |
|
|
| TOR |
Nice! :)
Ik hoop dat er nog 'n paar originele namen bijkomen zoals Orkidea, en vooral dat we het niet moeten stellen met een reeks Aly's & Fila's. :nervous: |
|
|
| Gevork |
Heel propertjes
Is lang geleden dat ik nog is naar een trance feeste ben geweest, het werd is tijd!!
Markus chille progressive.hell yeaah
Nu nog Matthew Dekay en Blake Jareell:) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Gevork
Markus chille progressive.hell yeaah
|
De laatste set die ge van Schulz gehoord hebt, dateert uit 2004 zeker? :p |
|
|
| christina |
| ik hoop op mike foyle, josé amnesia en stoneface & terminal |
|
|
|
|