|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik wil keer een andere jannet zien:D |
Keus genoeg in dat genre. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ik wil keer een andere jannet zien:D |
:D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Real
Keus genoeg in dat genre. |
kijk, de jeanet dient zich al aan:clown: |
|
|
| Progrez |
Bij deze nodig ik iedere zelfverklaarde trancenicht uit om 's avonds de afterparty mee te komen doen in café Ten Eeckhove in Deurne.
Vooral pepi en koki van Bruhhe nodig ik graag uit om de discussie omtrent blauw-zwart verder te zetten.
Adres: Ten Eeckhovelei 2, 2100 Deurne (Antwerpen) |
|
|
| De Geert |
| quote: | Originally posted by Xilver
Als John O'Callaghan daar is, kom ik ook om rotte tomaten naar zijne smoel te smijten. |
Moet er iemand de kist tomaten helpen dragen of gaat het alleen lukken? :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by De Geert
Moet er iemand de kist tomaten helpen dragen of gaat het alleen lukken? :D |
Ge moogt gerust een tweede kist meebrengen :D |
|
|
| Antony |
Datum: 1 mei 2008 (hemelvaartsdag)
Tijd: 20.00
Locatie: Noxx, Straatsburgdok-Noordkaai 3, Antwerpen
komt van Alda events ! |
|
|
| BZRK |
| Wtf? Tiesto @ NOXX, maar dan nog 10x erger? Think I'll pass als da zo zit.. |
|
|
| Antony |
TICKETS: T.B.C.
let's pray da ze op zen minst 20 euro vrage |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Antony
TICKETS: T.B.C.
let's pray da ze op zen minst 20 euro vrage |
Helpt gene zak. Tiësto was 40 en ge kon gewoon nie bewegen :whip: |
|
|
| Antony |
| ni kunne bewegen is al ni leuk inderdaad... mr khoop gewoon op voorverkoop. zodak ten minste zeker ben. |
|
|
| Magistrate |
| pff daar gaak nie aan meedoen, tenzij tiesto komt .. |
|
|
|
|