|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Op armadaevents.com staat als uren: 23.00 - 05.00.
Ze mogen wel eens duidelijke info geven, dit komt maar amateuristisch over om 2 weken voordien nog alles te wijzigen. |
Met wat geluk gaat het aantal aanwezigen daardoor naar beneden :p |
|
|
| Devilex |
Toen het 2 jaar geleden in de Asta was was het toch ook in een discotheek?
Het lijkt wel of trancefeestjes hier vervloekt zijn (cfr 20 Years Illusion dat op een walgelijke manier afgevoerd is geweest) |
|
|
| FCB_Fanatic |
zoals het er nu uitziet ben ik eerder geneigd om hiervoor te passen. Ik ga dan liever de dag ervoor naar Illusion, daar komt ook schoon volk draaien :D. En aangezien ik die woensdag gewoon ga werken zal het een vermoeiende dag en nacht worden (ik zal waarschijnlijk >24u wakker zijn). Het lijkt mij dan ook beter het event aan mij voorbij te laten gaan. Zeker omdat mij op vrijdag weer een vermoeiende dag te wachten staat (en ik opnieuw in Antwerpen moet zijn).
Ook de hele omkadering staat mij niet aan: verandering van locatie naar NOXX. Ik heb echt geen zin om daar ne hele avond op elkaar geplakt te staan. Het zou mij daarbij ook niet verwonderen als het nu wél betalend wordt, hetgeen de aantrekkelijkheid van het event enkel maar minder maakt. |
|
|
| christina |
| ik ga WEL nog altijd :clown: |
|
|
| Gladius |
de verplaatsing naar de Noxx brengt dus met zich mee dat het nu hoogstwss wel betalend zal zijn, en dat er wss verschillende dj's tegelijk zullen spelen?
En qua opeenplakken: zit die Noxx altijd vol dan ofzo? Trance is hier toch helemaal niet populair meer? Wie kent er nu één van de dj's, uitgezonderd Armin? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
de verplaatsing naar de Noxx brengt dus met zich mee dat het nu hoogstwss wel betalend zal zijn, en dat er wss verschillende dj's tegelijk zullen spelen?
En qua opeenplakken: zit die Noxx altijd vol dan ofzo? Trance is hier toch helemaal niet populair meer? Wie kent er nu één van de dj's, uitgezonderd Armin? |
niet vergeten dat dit event ook veel volk uit het buitenland trekt hé. Verder weet ik natuurlijk niet of het normale NOXX volk aanwezig zal zijn aangezien het op donderdag normaal gratis inkom is (allez, zo heb ik van fenixstyle begrepen). Voor Tiësto was der in ieder geval voldoende statisch NOXX volk aanwezig (koste toen €40) ... zelfs als die niet komen gaat ge nog altijd met die overvloed buitenlanders zitten vermoed ik
of het betalend wordt weet ik niet trouwens, maar het zou mij niet verwonderen ;) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by christina
ik ga WEL nog altijd :clown: |
+ 1, en das dan al wa meer plaats voor ons me al die zagemanne :p En hoopt is dat betalen is! Op voorwaarde dat er een voorverkoop doorgaat toch, zodat ge 100% zeker zijt binnen te kunnen. |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Het zou mij daarbij ook niet verwonderen als het nu wél betalend wordt, hetgeen de aantrekkelijkheid van het event enkel maar minder maakt. |
Voorbarig, juist. |
|
|
| Antony |
| Op armadaevents ist nu ook aangepast. 20u tot 7u zelfs. Ga me een lang nachtje worden. En kmoet om 7u30 beginne dien vrijdag :p Kan goe uitkome. Kverwacht dan wel Armin erges int midden en ni als slotnummer. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
Op armadaevents ist nu ook aangepast. 20u tot 7u zelfs. Ga me een lang nachtje worden. En kmoet om 7u30 beginne dien vrijdag :p Kan goe uitkome. Kverwacht dan wel Armin erges int midden en ni als slotnummer. |
Op 2 mei werken? Dan zal u pré voor dienen dag dat wel compenseren zeker? |
|
|
| TOR |
| Toegang is blijkbaar toch gratis. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
Op 2 mei werken? Dan zal u pré voor dienen dag dat wel compenseren zeker? |
Bij ons wordt nochtans ook gewoon werkt, maar ik heb toevallig wel een dag verlof gepland. |
|
|
|
|