|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
Armin van Buuren
Markus Schulz
Nic Chagall
John O'Callaghan
DJ Shah
Aly & Fila
M.I.K.E.
vrij flauw |
|
|
| Jasperovitsj |
| Misschien eens binnenwippeeuh voor de Mike :) |
|
|
| Real |
| Gelukkig dat hij er nog tussen staat, anders zou deze line-up wel érg cliché zijn. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Real
Gelukkig dat hij er nog tussen staat, anders zou deze line-up wel érg cliché zijn. |
niet overdrijven he; er staat geen deadmau5, geen schossow en geen daniel kandi in. ik vind het nog heel goed meevallen. |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by christina
niet overdrijven he; er staat geen deadmau5, geen schossow en geen daniel kandi in. ik vind het nog heel goed meevallen. |
ik vind het toch goed meevallen ;) ikke aanwezig dus! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by christina
niet overdrijven he; er staat geen deadmau5, geen schossow en geen daniel kandi in. |
Maar wel:
Nic Chagall
John O'Callaghan
DJ Shah
Aly & Fila
:nervous:
Als Mike, Markus en Armin na elkaar draaien zak ik mss wel 's af naar Antwerpen. |
|
|
| Push2005 |
| Regi ontbreekt nog :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
Regi ontbreekt nog :) |
En DJ Pitch. |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by BZRK
Armin van Buuren
Markus Schulz
Nic Chagall
John O'Callaghan
DJ Shah
Aly & Fila
M.I.K.E.
vrij flauw |
Officiele line-up?
Edit: ja dus :) |
|
|
| Config |
| bescheten line up, komaan, typische ASOT brol die je daar gaat horen |
|
|
| MikeVee |
Aanwezig
line-up is goed, zal wel feest zijn :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
Typische ASOT line-up ... hopelijk hebben Markus, Armin en M.I.K.E. een goede dag, dan kan het wel een feestje worden. Nic Chagall wil ik ook wel ns zien, heb die op TE gemist.
en tja, de rest ... hopelijk gaat John O'Callaghan geen "Sean Tyasje" placeren (de ene eigen plaat na de andere draaien) en vallen Aly en Fila enigzinds mee. Voor DJ Shah heb ik helemaal geen goeie hoop :p |
|
|
|
|