|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Magistrate |
| kstel voor dat we elk 100 tickets bestellen, dan zal het daar toch ietsje draaglijker worden.. |
|
|
| Antony |
| ze staan met zen allen in de Main, DJ Licious in de Salle Noir. Enkel Markus Schulz stater nimmer tusse :( zou die afgehaakt hebben of zijn ze hem gewoon vergeten... |
|
|
| Push2005 |
| 4000 mensen ? Wat is de capaciteit van die club wel ? :p |
|
|
| Config |
| ze verwachten dat ge in layers gaat liggen, dan kan er meer volk binnen |
|
|
| BZRK |
Lol 4000. Iemand een idee hoeveel tickets er bij Tiësto ware?
Ik heb al her en der gelezen dat de capaciteit maar 3000 is, alle zijzalen inbegrepen... :p
| quote: | Originally posted by Config
ze verwachten dat ge in layers gaat liggen, dan kan er meer volk binnen |
:stongue: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Config
ze verwachten dat ge in layers gaat liggen, dan kan er meer volk binnen |
Haha
Die "4000" (vanwaar ze dat getal ook moge halen) zal dan ook wel op de ganse club van toepassing zijn. Ik schat dat er in die "main" toch maar een goei 1500 man was hoor daar in november. En toen had je ook geen ruimte teveel.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit de laatste ASOTXXX in België wordt :toothless |
|
|
| MikeVee |
| veel kans op chaos: zoveel tickets, dan nog eens de mensen die niet wisten dat ze zich moesten registreren en de gewone donderdagavond bezoekers (nog eens extra druk wegens verlof de volgende dag). :nervous: |
|
|
| CraveTheRave |
Just some questions about this event. Is this happening between 2pm-10pm like it says on the first page and if so where? Or is this happening at 8pm-7am at Noxx like it says on Armada and Armin's page? And is it free at all places or do u have to buy tix for Noxx?
Cheers!
Terry |
|
|
| MikeVee |
It's from 8 pm => 7 am @ noxx like it says on the armada page.
You need to register at www.thursdayz.be to get a free ticket. |
|
|
| djcresto |
| Mailke naar de brandweer sturen misschien...? :D |
|
|
| Bertn |
| whahaha; dat gaat lekker fout aflopen:D |
|
|
|
|