return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp (pg. 17)
View this Thread in Original format
Zjokke1977
Ik kom waarschijnlijk ook af.
Iemand al een email terug gehad? Of Is de organisatie ondertussen weer verandert? :wtf:
Devilex
Ik krijg hier zonet die mail met ticket.
MikeVee
Zag het ook ne, die beveilliging erop is maar klote.




Rollcall:

christina
gladius
Moisture +Vishnu +1
Kelly* +1 (als +1 nog wil tenminste)
Antony + 2
MikeVee
Zjokke1977
Mail ook net ontvangen
Waarom is er een code nodig om te printen? Dat gaat toch zonder code?

Anyway ik ben morgen aanwezig - nu nog binnen geraken :)

btw iemand vandaag naar illusion?
Kelly*
quote:
Originally posted by Zjokke1977
btw iemand vandaag naar illusion?


ja, ikke :D
Miky
Hey mensen,

kweet lang geleden :o

zeg wat is dit gaat het feestje overdag niet door???

hoe komt het??
reep
aanwezig
Belgian Bonzai
christina
gladius
Moisture +Vishnu +1
Kelly* +1 (als +1 nog wil tenminste)
Antony + 2
MikeVee
reep
Belgian Bonzai
Choxo
Hey

Ik heb vernomen dat de barcode en codes op elke invitation hetzelfde zijn.

Ik heb helaas geen ticket kunnen bemachtigen.
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om een ticket te forwarden?
Dan pas ik naam enzo aan, en probeer zo binnen te geraken. Aangezien alle codes enzo hetzelfde zijn, kunnen ze dat ni natrekken vanwie dat komt.

Ik zou u oprecht dankbaar zijn!
Kelly*
quote:
Originally posted by Choxo
Hey

Ik heb vernomen dat de barcode en codes op elke invitation hetzelfde zijn.

Ik heb helaas geen ticket kunnen bemachtigen.
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om een ticket te forwarden?
Dan pas ik naam enzo aan, en probeer zo binnen te geraken. Aangezien alle codes enzo hetzelfde zijn, kunnen ze dat ni natrekken vanwie dat komt.

Ik zou u oprecht dankbaar zijn!


pm!

Gladius
ik dacht toch dat ze uiteindelijk enkel de eerste zoveel binnen laten?
'Be sure to to arrive early though, only the first 2000 people will get in!' lees ik op de ASOT site. Swat, ik ga gewoon zo komen zonder ticket hoor.
De Geert
Wegens vervoersproblemen ga ik toch ook thuisblijven.
Ik heb niet veel goesting om weer 2u op trein/tram/bus te zitten om dan in een overvolle Noxx mij het zweet uit het lijf te staan dansen tot 4u, en dan nog niet eens naar huis geraken omdat het openbaar vervoer dit nog wat te vroeg vindt om al terug in actie te schieten...:rolleyes:

Diegenen da wel gaan, have fun!

(ik heb dus nog zo een e-ticket over, voor wie het zekere voor het onzekere wil nemen en toch nog zo eentje moet hebben: let me know)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 
Privacy Statement