|
[01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| is dat armada die dit organiseert? dan zijn het toch een bende dikke amateurs. ofwel heeft de organisatie van de Noxx hen zitten voorliegen over het max. aantal personen, zodat ze zeker wisten dat het in hun club zou georganiseerd worden...:p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Bertn
is dat armada die dit organiseert? dan zijn het toch een bende dikke amateurs. ofwel heeft de organisatie van de Noxx hen zitten voorliegen over het max. aantal personen, zodat ze zeker wisten dat het in hun club zou georganiseerd worden...:p |
twee weken voor het event heeft de organisator het laten afweten om dat de stad antwerpen moeilijk deed, noxx was waarschijnlijk de noodoplossing, maar nu willen ze zich moeien in de organisatie. ik denk dat het eerder daar allemaal mee te maken heeft. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wel afzuip als ge daar als buitenlander staat, helemaal uit god-weet-waar gekomen met de vlieger speciaal voor dit event, schonekes ingeschreven op de website en dus normaal gezien zeker van toegang, maar dan toch niet binnenmogen omdat de keet al vol zit door miscommunicatie tussen de organisatoren en de club. |
|
|
| Devilex |
| Ik heb de indruk dat Noxx dit hele gebeuren gaat (mis/ge)bruiken om zichzelf wat meer in de kijker te werken. Ze kunnen dan toch al die namen op hun "Wall of fame" zetten. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik heb de indruk dat Noxx dit hele gebeuren gaat (mis/ge)bruiken om zichzelf wat meer in de kijker te werken. Ze kunnen dan toch al die namen op hun "Wall of fame" zetten. |
ja tis vooral grappig hoe ze spreken over:
noxx INVITES armin van buuren, terwijl armada eerder op zoek was naar een locatie en er voorlopig niks beter te vinden was :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| zou lachen zijn moest Armada uiteindelijk toch nog een betere locatie vinden en NOXX laten voor wa het is :D. Op die manier zou het toch nog een feestje kunnen worden. Het enige wat het nu zal worden is een ravage :p |
|
|
| Devilex |
| Was het sportpaleis of een andere grote event hall in Antwerpen geen alternatief? |
|
|
| FredNova |
| er zijn slechts een beperkt aantal vergunningen he voor sportpaleis |
|
|
| FenixStyle |
| Iemand dat ticket van die registratie trouwens al ontvangen via mail?! |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Iemand dat ticket van die registratie trouwens al ontvangen via mail?! |
Niemand denk ik. Denk dat ze daar al van afgestapt zijn aangezien ze nu gewoon de eerste zoveel binnenlaten. |
|
|
| Devilex |
| Dat is toch echt vragen om problemen. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by BZRK
Niemand denk ik. Denk dat ze daar al van afgestapt zijn aangezien ze nu gewoon de eerste zoveel binnenlaten. |
Hoezo, daar had ik nog niets van gehoord? Zijn de plannen nu wéér veranderd?? Djeezes wat een amateurisme.. :nervous: |
|
|
|
|