|
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Dus als ik het goed begrijp is er op zaterdag een TA-stage, en op zondag een ASOT-stage? Ik zou net denken dat ID&T zou afbouwen op vlak van trance? :conf: |
|
|
| Push2005 |
| Hm, kzal wsl weer enkel de zaterdag gaan dan; die asot tent interesseert me niet veel, tenzij ze arnej er nog inzetten :p |
|
|
| De Geert |
man man, hoe langer ik naar die line-up blijf kijken, hoe meer zin ik er in krijg :crazy:
ze zijn verschrikkelijk goed bezig daar bij ID&T Belgium!
wel opmerkelijk:
| quote: | | In 2010 wordt er voor de camping voorrang gegeven aan personen die 2 dagen naar het festival komen, daarom worden er t.e.m 1 juli enkel campingtickets verkocht als je ook een combiticket koopt. Indien er na 1 juli nog campingtickets beschikbaar zouden zijn, worden deze ook in combinatie verkocht met een dagticket . Ook aparte campingtickets zijn dus in eerste instantie niet beschikbaar. Koop dus je campingticket en je combi ticket meteen tezamen! |
|
|
|
| FCB_Fanatic |
| de psy trance area (B2B) is blijkbaar naar zondag verhuis. Niet eens zo slecht lijkt me. T is alleen te hopen dat 00.db niet samen staat geprogrammeerd met Gareth Emery, die zou ik graag toch nog eens zien komende zomer en 00.db is sowiezo mijn prioriteit die dag :) |
|
|
| Tom Fische |
Ik vind wel dat ze aan't overdrijven zijn dit jaar... :p
Amai zoveel trance-namen, heb'k nog nooit meegemaakt op TL!
Volgend jaar 3 dagen, dat zou pas vet zijn. In ieder geval sta ik op 10 april klaar om mijn kaartjes te gaan kopen :) |
|
|
| MikeVee |
http://www.tranceaddict.com/site_news.shtml
Tomorrowland is a massive 2-day outdoor music festival put on by ID&T in Belgium every summer since 2005. Last year's event saw more than 90,000+ people pass through the gates and with over 100 artists confirmed to be performing on the weekend of July 25th & 26th this is one event you'll want to check out!
This year, for the first time, Tranceaddict will be hosting a stage and we'll also be holding a DJ contest to fly one lucky person over for a gig to remember! Details coming soon...
The Tranceaddict stage will have: Andy Moor, John O'Callaghan, Jon O'Bir vs Activa, Leon Bolier, Lange, Solarstone, Airbase, First State, W&W, Three Drives, Fred Nova |
|
|
| Entropy |
Als er zo veel namen in de TA lineup staan, hoelang draait dan elke DJ? Een klein uurke of zo? :rolleyes:
Ik hoop dat ze allemaal de kans krijgen om een setje op te bouwen. |
|
|
| Margaux |
Config mag van mij wel draaien dan!
(en classics... horen we niet al genoeg remakes, remixes en mashups van remixes,....
van mij mag ne DJ nog altijd draaien wat em zelf goed vindt en wilt draaien, zitten al genoeg DJ's in hele 'marketingdraaimolen', zeker op zo'n festival
maarja, wie ben ik zeker)
Op naar een leuke TL :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Margaux
Config mag van mij wel draaien dan!
(en classics... horen we niet al genoeg remakes, remixes en mashups van remixes,....
van mij mag ne DJ nog altijd draaien wat em zelf goed vindt en wilt draaien, zitten al genoeg DJ's in hele 'marketingdraaimolen', zeker op zo'n festival
maarja, wie ben ik zeker)
Op naar een leuke TL :) |
Ja, daar horen we al genoeg van. Maar de originele classics horen we niet genoeg
Maar als die dj in de tranceaddict tent staat lijkt het me logisch dat hij daar rekening mee gaat houden en dus trance speelt, en geen prog/house/... toestanden. Daar draait deze website niet om en zijn andere area's voor lijkt me. |
|
|
| Margaux |
I agree
ok config, een paar originele classics ertussendoor dan :D
het gros van het publiek daar zal toch niet het verschil horen tussen prog en trance en allerlei ander subgenres.., zeker niet op zaterdagmiddag |
|
|
| Config |
| ola was da hier, een fan *insert muil-valt-open-smiley* |
|
|
|
|