|
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
Mekong Delta :crazy: :crazy: :crazy:
rauwe techno at it's finest |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Met Len Faki de eerste naam die ik echt MOET zien, was paar geleden op I Love techno al subliem |
wat draait die? Echte techno of die brol die tegenwoordig techno genoemd wordt? |
|
|
| Remofski |
| quote: | Originally posted by De Geert
lijkt me weer iets om naar uit te kijken!
Zijde gij diegene die Home heeft aangevraagd op TATW 300? :) |
Nee, maar ik ken de persoon die het aangevraagd heeft wel. :D Die was er trouwens ook bij tijdens A&B op de vorige Tomorrowland. Kan het alleen maar eens zijn met zijn keuze uiteraard. |
|
|
| Remofski |
| Loooooool. Scooter??? Die MOET ik gewoon zien. Sfeer garanti alleszins. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Het valt mij nu trouwens pas op dat John O'Callaghan op zaterdag op de trance stage staat. Terug een trance area op beide dagen of hebben ze de trance area gewoon van zondag naar zaterdag verplaatst? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Another great trance name for the new stage on Saturday: SOLARSTONE
|
heb ik nog gezien in 2008 in Illusion. Er was praktisch geen kat aanwezig, maar ik vond hem in ieder geval niet slecht draaien :D
blijkbaar staat hij ook geprogrammeerd op zaterdag |
|
|
| Config |
| Progressive namen aub. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Config
Progressive namen aub. |
dat is hier toch tranceaddict? :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FredNova
dat is hier toch tranceaddict? :toothless |
niet op letten, hij ijlt :D
btw ... enig idee of er nog steeds een B2B area komt? En terug een trance stage op iedere dag? |
|
|
| FredNova |
ik kan alleen zeggen dat het weer dik in orde is
en natuurlijk de facebook pagina volgen he
:) |
|
|
|
|