|
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Die herkent gewoon de Traktor auto-beatsync in de file, das alles :p |
|
|
| Xilver |
It's fixed.
En Jasper:
1. Ik heb een oudere mix geüpload, die nog met vinyl gemaakt is, omdat mijn audio interface nog steeds naar de kloten is.
2. Ik heb nooit, never, jamais auto-sync gebruikt. Da zoude trouwens horen, omdat da echt op geen kloten trekt.
3. Betaalt gij mij anders een stel CDJ's? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Notice the smiley. |
|
|
| Xilver |
| I acknowledge the smiley |
|
|
| Tom Fische |
| ik ga der ook eentje opsturen , kzal em hier ook zetten als het iemand interesseert? :p :) |
|
|
| De Geert |
| quote: | Tomorrowland Ticketsale: Sunday almost sold out!
The day tickets for Sunday are almost totally sold out! There are only 1000 available Sunday tickets left… So don’t hesitate!
And we warn you again: the presale of the other tickets (comfort, combi, camping Saturday) is also going very fast, everything will be sold out in the next few weeks! |
Ja hallo :clown: |
|
|
| Push2005 |
| Hm, mss toch nog eens om een ticket gaan dan deze week. Kga het wel enkel bij zondag houden :) |
|
|
| lemon squash |
| via de tomorrowland site ist uitverkocht voor zondag, miljaar, toch wat lang getreuzeld precies... |
|
|
| Real |
| Dan gaat de verkoop dit jaar wel érg vlot ... |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Real
Dan gaat de verkoop dit jaar wel érg vlot ... |
tis echt zot, gaat oerend hard! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Allé bon, combitickets in de pocket :) |
|
|
| pzK |
| meh, wou net een zondag ticketje bestellen. :( :eek: |
|
|
|
|