|
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| Last year nothing was arranged really, but we all ran into each other at the La Rocca tent I believe it was? |
|
|
| Kaidreas |
| och joenge ik stond in de trance tent |
|
|
| Xilver |
Ja sjust gij stond ni mee op de foto :p
Dees jaar toch nog wel is nen big ass meetup proberen te doen, zeker als onze vrienden van over 't water komen :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Do we get free booze in the TA tent if we wear our BeTA t-shirts? :toothless |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ja sjust gij stond ni mee op de foto :p
|
Mja ik luister ook niet naar Prig e :D (alhoewel ik deze keer toch absoluut nick warren en sander kleinenberg wil zien)
heeft die foto hier trouwens ooit gestaan? |
|
|
| Xilver |
| Nee denket ni, die is rechtstreeks op Facebook gegaan: http://www.facebook.com/#!/photo.php?pid=538181&op=1&o=global&view=global&subj=667945624&id=1034851725 |
|
|
| Real |
| Ik heb dieje getrokken, dus ik sta daar niet op. Wat voel ik mij buitengesloten. |
|
|
| Xilver |
| Sinds da gij vrouwenkleren hebt aangehad, moogde gij met ons nimeer op de foto |
|
|
| Eagle` |
| ik moen nog altijd lachen als ik aan den dries zen verhaal peis van zenne copain da in gracht sprong en na nen beerput stonk :') |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ik moen nog altijd lachen als ik aan den dries zen verhaal peis van zenne copain da in gracht sprong en na nen beerput stonk :') |
hij zei me dit weekend: goh tga weer een goed feesje worden, maar deze keer ga ik niet in de beek springen ze :D |
|
|
| FUSyke |
Keer curieus hoe het terrein er gaat uit zien. Gingen ze dat niet uitbreiden? En wie van B2B of Kompakt zal dat leuke plaatsje krijgen?
Een planneke van het terrein zou al welkom zijn. |
|
|
|
|