return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 44)
View this Thread in Original format
Real
Nog een heerlijke plaat uit de set van Zabiela, Fergie - Slazenger (Original Mix):


Go to Beatport.comGet These TracksAdd This Player

Synthesia
Wel zottekes, al meer dan 20,000 op de Attending list op Facebook voor Tomorrowland 2011.

Tomorrowland heeft ook precies Mysteryland nu al toch mooi ingehaald qua kwaliteit en line-up :-) Mogelijk wel het BESTE outdoor dance-event van de wereld geworden? :)

Hoop dat ID&T Belgie nu gaat blijven even goed doen (of nog beter?), want sinds ML jaarlijks sowieso toch uitverkoopt vind ik daar de line-up toch zeer magerkes geworden de laatste paar jaren t.o.v. 4+ jaar geleden.
Push2005
quote:
Originally posted by Synthesia
Tomorrowland heeft ook precies Mysteryland nu al toch mooi ingehaald qua kwaliteit en line-up :-) Mogelijk wel het BESTE outdoor dance-event van de wereld geworden? :)


Je vergeet Nature One :p
Kaidreas
quote:
Originally posted by Push2005
Je vergeet Nature One :p

bollocks, nature one is zeker niet het beste! not even by a longshot!
Real
Zabiela's openingsplaat vind ik ook redelijk subliem.



Progrez
quote:
Originally posted by Kaidreas
bollocks, nature one is zeker niet het beste! not even by a longshot!

Met voorsprong wel dankzij de gestoorde sfeer op de camping.

Waar anders kunt ge na vijf minuten rondlopen een tot de nok met rook gevulde tent binnenstappen, daar een gasmasker over uw smoel getrokken krijgen en door de kijkgaatjes een dwerg met een halve liter Bitburger in zijn handen zien feesten.

Ik bestel onmiddellijk een ticket.
Xilver
cool story bro
Kaidreas
quote:
Originally posted by Progrez
Waar anders kunt ge na vijf minuten rondlopen een tot de nok met rook gevulde tent binnenstappen, daar een gasmasker over uw smoel getrokken krijgen en door de kijkgaatjes een dwerg met een halve liter Bitburger in zijn handen zien feesten.

belgisch leger? :toothless
Swamper
:D
Real
Did you have fun? ;)

Jasperovitsj
The way he was dancing his ass off, must be :D
Swamper
Full review/writeup/pics/videos coming up soon... but yea... that exceeded expectations and was refreshing. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 
Privacy Statement