|
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| Progrez |
| Ik ga deze kelk toch laten passeren. |
|
|
| Gladius |
| wie gaat er eigenlijk allemaal al? Zoals het er naar uit ziet heb ik niemand om mee te gaan =( |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Gladius
wie gaat er eigenlijk allemaal al? Zoals het er naar uit ziet heb ik niemand om mee te gaan =( |
So what?
Da's bij mij ook het geval. Als ik op maten moet wachten die eindelijk beslissen om ook te gaan zijn de tickets al lang uitverkocht. En ter plekke is er nog eens veel kans dat ze per sé naar een andere stage willen gaan. Daar laat ik mij niet meer door tegenhouden hoor :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zo, open voor alle nationaliteiten. Benieuwd hoeveel inzendingen ze daarvoor gaan krijgen :gsmile: |
|
|
| FUSyke |
| Wie gaat er hier zijn kans wagen? |
|
|
| Xilver |
| Ik krijg ne error als ik mijn mixke upload... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ik krijg ne error als ik mijn mixke upload... |
Da's omda uw mixke nie gewenst is |
|
|
| Xilver |
| Ja nee ksnap da wel, de rest moet ook nog kans maken he :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| zijn er hier die echt een poging willen wagen ? :) |
|
|
| Xilver |
| Ik wel degelijk, als die kutform tenminste geen php-error zou geven als de mix volledig is geüpload |
|
|
|
|