|
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
ej wtfokskes zien kik nu vibrasphere op diee website staan ? :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :gsmile: :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy: :crazy:
MICHAEL, ELS ZAL MIJ U WEL TONEN, IK BETAAL U EEN PINT OM MIJN CONSTANT GEZAAG TE COMPENSEREN !! |
|
|
| Progrez |
| Als ik nog in een FRS geraak, neem ik een ticket voor zaterdag om het aan de eerste de beste toog op een ongebreideld zuipen te zetten. |
|
|
| Real |
Main:
Swedish House Mafia
Dimitri Vegas & Like Mike
Dirty South
Dada Life
Dennis Ferrer
Afrojack
Yves V
The Oddword
Mc Stretch
Niks da mij ook maar in het minste aanspreekt. :) |
|
|
| Config |
| Swedish House Maffia ziek voorlopig nog wel zitten.. maar verwacht een sterke naam die tegelijkertijd zal spelen, dus normaal ben ik toch niet aanwezig op de main.. gelijk gewente |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Swedish House Maffia ziek voorlopig nog wel zitten.. maar verwacht een sterke naam die tegelijkertijd zal spelen, dus normaal ben ik toch niet aanwezig op de main.. gelijk gewente |
idem eigenlijk ... de kans dat ik gedurende het hele weekend eens aan de Main kom is vrij klein :o
er zijn voldoende andere dj's die mij meer kunnen boeien |
|
|
| Real |
| Tickets voor beide dagen zijn binnen! :) |
|
|
| Codex |
| Volgende week ergens me Combi ticket halen (idem Camping ticket ofc. :P) |
|
|
| Tom Fische |
| Mijn jaarlijks bezoek aan Boom heb ik ook vastgelegd, daar komt niks of niemand meer tussen! ^^ TA / ASOT here I come ;) |
|
|
| FUSyke |
CdA invites Cocoon
Headliner (Sven Vath???)
Karotte
Cassy
Joris Voorn
Extrawelt live
Patrick Smith
Hermanez
Op zaterdag zullen er al moeilijke keuzes moeten gemaakt worden: M_nus, Kozzmozz, Cocoon. Laat ons hopen op een goeie timetable!!! |
|
|
| Codex |
Combi + Camping ticket binnen :cool:
Mn eerste TML komt er dus aan :D |
|
|
| countcobolt |
| bij ons ist vandaag beslist dat wij ook gaan zie... Alleen nu nog de dagen bekijken |
|
|
|
|