|
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| lemon squash |
| Ik heb gisteren nog een ticket voor zondag op de kop kunnen tikken bij een Free Record Shop. Maar daar zaten ze ook bijna door hun voorraad heen precies... Voor degenen die nog een ticket zoeken, misschien nog het proberen waard...? |
|
|
| christina |
| hier ook een ticket voor twee dagen op zak!:D |
|
|
| pzK |
| de relle heeft mij een zondagticketje gevonden! :gsmile: |
|
|
| FUSyke |
| Timetable staat online |
|
|
| FCB_Fanatic |
heb hem vlug even bekeken, en mijn indruk is dat hij zeker beter kon om aan mijn 'eisen' te kunnen voldoen. Op zaterdag maakt het niet zo echt uit, maar op zondag kan het beter op de B2B / ASOT stage.
De vorige jaren is de timetable van de B2B wel altijd nog gewijzigd. Het zal dus nog even afwachten worden hoe het gaat uitkomen met de namen die ik het liefst op de ASOT stage zou willen zien (oa Gareth Emery). Er lijkt mij trouwens iets niet te kloppen aan de time-table van de B2B. Vibrasphere speelt van 12u30 tot 14u en daarna zou 00.db pas beginnen om 15u30. Ik veronderstel dat dit een foutje is ??? |
|
|
| Bl@ckOut |
Ik heb dan toch nog een ticket kunnen bemachtigen voor zondag :)
De verkoop is wel hard gegaan dit jaar zeg... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by christina
2,5u armin! :D |
sadist :whip:
:p |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Swamper
:toothless |
Who won? :p |
|
|
| Codex |
Zin in :D Timetable is ideaal voor mij :)
Combi ondertussen ook uitverkocht.. :p |
|
|
| Gladius |
spijtig, ik wilde nog ne combi aankopen. Gelukkig waren er nog tickets voor zaterdag, want die Tranceaddict tent kan ik absoluut niet missen!
Ik ken voor de rest wel amper dj's, welke zijn zoal de namen om naar uit te kijken zaterdag aub (+stijl)? |
|
|
|
|