|
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| WOW, wat een line-up mss toch nog maar eens de camping overwegen dit jaar. Mss dit jaar terug een grote beta reunie zoals back in the days met AIB :cool: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
ola was da hier, een fan *insert muil-valt-open-smiley* |
ze heeft precies wel al lang niets meer van u gehoord want ze weet niet eens dat ge gene trance meer draait :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
t is nog niet officieel op de Tomorrowland site / facebook pagina aangekondigd, maar hun aanwezigheid staat wel al aangekondigd op hun eigen site ....
VIBRASPHERE !!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Margaux |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ze heeft precies wel al lang niets meer van u gehoord want ze weet niet eens dat ge gene trance meer draait :toothless |
dan moet ge mss ook beter posts lezen... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Margaux
dan moet ge mss ook beter posts lezen... |
niet neuten ... ik ben met Wouter aan't lachen :D |
|
|
| christina |
dat is écht wel goed nieuws!:D
en terecht ook, die pubers horen (nog) niet thuis op zo'n evenement :) |
|
|
| MikeVee |
het nut ontgaat me volledig, als je al op voorhand zegt dat het enkel theoretisch is en in de praktijk niets gaat gebeuren?
Dat is zoals als die wildplassers en gatecrashers waar ze elk jaar zogezegd streng gaan tegen optreden, maar waar de security niets doet zelfs al staan ze een halve meter verder :toothless |
|
|
| MikeVee |
http://www.standaard.be/artikel/det...ikelid=2R2OLCL1
De volgens een aantal hier enige hoogstaande kwaliteitskrant van het land heeft de 1 april grap niet door.
En dit nieuws als hoofdpunt op de voorpagina bij oa het Nieuwsblad is toch wat overdreven IMO :stongue: komkommertijd ... |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Real
Volgens Facebook wordt het idd een M.I.K.E. dj-set. :) |
Op de Tomorrowlandwebsite staat hij geprogrammeerd op zaterdag als 'Push' op dezelfde stage als Scooter (de I Love The 90's-stage dus) :)
Geen MIKE dj-set dus, of hij zou ook op zondag nog eens in de Armadatent moeten staan? |
|
|
| MikeVee |
Armin van Buuren welcomes his friends at The State Of Trance area on Sunday! This area will be very promising, as it can be seen as a new huge second outdoor mainstage!
Armin van Buuren
Markus Schulz
Paul Oakenfold
Gareth Emery
Rank 1 (live)
Menno De Jong
Alex M.O.R.P.H |
|
|
| De Geert |
zet daar maar al een veldbeddeke gereed want tees komt ni goe! :toothless
Menno :tongue2 |
|
|
|
|