|
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| Idd al mooi lijstje, deze namen spreken me eigenlijk nu al meer aan dan de line-up van vorig jaar. :) |
|
|
| Config |
Kvind het persoonlijk nog gene vetten
alleen Len Faki en Nick Warren zijn must see's voorlopig |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Kvind het persoonlijk nog gene vetten
alleen Len Faki en Nick Warren zijn must see's voorlopig |
dat is natuurlijk niet onlogisch aangezien er nog niet eens 20 namen bekend zijn van de hele line-up en dat uit een verschillend aantal genres. Ik ben in ieder geval al vrij tevreden met hetgeen bekend is |
|
|
| Devilex |
| Voor Scooter alleen ga ik al :D |
|
|
| Remofski |
| @Fred Nova: Klopt het dat er dit jaar geen Anjunabeats artiesten komen omdat ze niet op een ASOT-stage willen draaien? Zou wel tegenvallen, want een groot aantal van de beste producties van het voorbije jaar kwamen van die rayon. |
|
|
| FUSyke |
+ Ida Engberg
Ik ga zeker en vast! Maar als het kan zou ik graag nog wat namen zien zoals Loco Dice, Dubfire, Magda, Luciano, Guy Gerber, Mr Vath, Hawtin, ... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
niet op letten, hij ijlt :D
btw ... enig idee of er nog steeds een B2B area komt? En terug een trance stage op iedere dag? |
Ik zou graag is psy stage onder de organisatie van purple snow of lawnmowers zien, die gasten durven tenminste betten en niet-commerciële (progressive) acts boeken genre Antix/Fiord, Perfect Stranger, Ace Ventura, ...
Alle respect voor B2B & michael maar als ge dan toch een budjet krijgt om een stage samen te stellen, kunde toch met wat beters voor de dag komen als Astrix of Infected ... Ik weet ook wel dat ge ni voor een appel en een ei Ticon kunt komen laten overvliegen voor ne Live te komen doen daar da ne serieuze hap uit u budjet is...ma komaan zeg ... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ik zou graag is psy stage onder de organisatie van purple snow of lawnmowers zien, die gasten durven tenminste betten en niet-commerciële (progressive) acts boeken genre Antix/Fiord, Perfect Stranger, Ace Ventura, ...
Alle respect voor B2B & michael maar als ge dan toch een budjet krijgt om een stage samen te stellen, kunde toch met wat beters voor de dag komen als Astrix of Infected ... Ik weet ook wel dat ge ni voor een appel en een ei Ticon kunt komen laten overvliegen voor ne Live te komen doen daar da ne serieuze hap uit u budjet is...ma komaan zeg ... |
agree ... één progressive naam zou al geweldig zijn :)
(meer nog beter natuurlijk) :toothless |
|
|
| Eagle` |
| Moshic for CdA trouwens ! :cool: |
|
|
| pzK |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Moshic for CdA trouwens ! :cool: | +1 toffe recente platen. :) |
|
|
| De Geert |
nieuwe namen:
gisteren: Sound Of Stereo
vandaag: Dominik Eulberg |
|
|
| De Geert |
eh voila:
The first psytrance name for Tomorrowland: 00.DB aka John 00 Flemming & Digital Blonde |
|
|
|
|