return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 40)
View this Thread in Original format
BZRK
quote:
Originally posted by christina
is er iemand die markus schulz gezien heeft? en toevallig weet welke remix van language (hammer & bennett) hij gedraaid heeft, of was dat een nieuwe?


Niet gezien, maar probably ne nieuwe. Der komen een boel nieuwe remixen uit van platen die op Coldharbour gereleased geweest zijn voor de 100e release van dat label.
christina
heeft er eigenlijk iemand de set van markus gezien? op een bepaald moment begon het daar redelijk hard te regenen, terwijl de zon nog scheen en er verschenen twee volle regenbogen... eigenlijk best wel magisch :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by christina
heeft er eigenlijk iemand de set van markus gezien? op een bepaald moment begon het daar redelijk hard te regenen, terwijl de zon nog scheen en er verschenen twee volle regenbogen... eigenlijk best wel magisch :D


ik heb enkel zijn laatste uur gezien, na de regen dus. Ik vond het degelijk, niet bijzonder goed of slecht. Geen regenboog gezien trouwens :p
Synthesia
quote:
Originally posted by christina
is er iemand die markus schulz gezien heeft? en toevallig weet welke remix van language (hammer & bennett) hij gedraaid heeft, of was dat een nieuwe?


Stukje van meegenomen en het eerste deel van zijn set viel wel goed mee. Alleen miste ik gelijk het enthusiasme dat we ondertussen al van hem gewend zijn. Stond weinig volk ook, en dat is dan nog geens een stuk vermindert toen het wat begon te spetteren. Ben toen ook naar terug naar de Rocca tent gaan kijken dan en dan op het einde toch zijn laaste paar mins meegegenomen, en zoals iemand hier al zij hij was al verdwenen van het podium..
Kaidreas
quote:
Originally posted by christina
heeft er eigenlijk iemand de set van markus gezien? op een bepaald moment begon het daar redelijk hard te regenen, terwijl de zon nog scheen en er verschenen twee volle regenbogen... eigenlijk best wel magisch :D

Jep ik kvond het best zalig die regen. Markus en Armin waren voor mij best wel in orde :cool:
Bl@ckOut
Ben alleen zondag geweest maar ik moet zeggen dat de organisatie toch wel weer dik in orde was. Ook positief was dat ze nu alle beschikbare ruimte van De Schorre gebruikt hebben, uitbreiden kan nu echt niet meer. En natuurlijk ook dat ze de Q-dinges een beetje apart hebben gezet en dat ASOT in open lucht was waar vroeger Q-dinges stond. Ne maat van zei dat de enige conclusie was "trance verdringt hardstyle" :)

De eerste uren zijn we overal wel eens geweest. Heb nog Rank 1 gehoord en stukken van de sets van Menno De Jong en Gareth Emery. Ook nog 't eerste kwartier van Paul Oakenfold. Het vrouwelijk deel van ons gezelschap wou perse David Guetta zien dus wij naar de mainstage. Ni normaal hoeveel volk daar weer stond, ook al was de beschikbare ruimte aan de mainstage een pak groter dan de vorige jaren. Het heeft ons een kwartier gekost om tot op een deftig plaatske te geraken. En vanaf dan geraakte daar ook ni meer weg :D

Regenbuitje tijdens Guetta deed eigenlijk wel goed. Ook daar regenboog btw ;) Na de set van Guetta wou ik direct naar ASOT om nog het 2e deel van de set van Armin mee te pikken, maar uiteraard dacht half Tomorrowland daar zo over dus die reis naar de andere kant van het terrein heeft wel een 20 minuten in beslag genomen.

Het is een goede editie geweest. Op 't einde van de dag was ik weer een half wrak (oud aan't worden zeker) maar wij hebben ons zeker goed geamuseerd!
Synthesia


Video dat we hebben gemaakt!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Bl@ckOut
Na de set van Guetta wou ik direct naar ASOT om nog het 2e deel van de set van Armin mee te pikken, maar uiteraard dacht half Tomorrowland daar zo over dus die reis naar de andere kant van het terrein heeft wel een 20 minuten in beslag genomen.


viel ook op dat er na David Guette een toeloop was bij asot. Ik was rond half 11 nog voor drank geweest en toen was het een normale drukte. Toen we uiteindelijk rond half 12 vertrokken uit de massa viel echt op dat er een enorme toename was geweest!
Synthesia
Hier nog wat vids van MIKE:







en de rest is voor morgen.
Real
De geluidskwaliteit in uw filmpjes is wel super. :)

christina
quote:
Originally posted by Kaidreas
Jep ik kvond het best zalig die regen. Markus en Armin waren voor mij best wel in orde :cool:


voor mij ook :)
christina
quote:
Originally posted by Synthesia
Stukje van meegenomen en het eerste deel van zijn set viel wel goed mee. Alleen miste ik gelijk het enthusiasme dat we ondertussen al van hem gewend zijn.


ik vond hem juist zeer enthousiast voor zijn doen. en dan da groot "what the " gebaar toen het begon te regenen :p
en niet zo heel veel volk, maar de sfeer zat wel goed:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 
Privacy Statement