|
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
nieuwe indeling ziet er vrij voordelig uit. B2B en Kozzmozz zijn wat ver afgelegen, maar perfect kan het nooit zijn natuurlijk :) .
Blijkbaar ook nog een JOOF set van 1u op zondag ... kleine, maar leuke, verrassing toch want dat was oorspronkelijk zo niet aangekondigd. |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Mecca82
see you all in Tree for Tomorrowland! =). flying out from America for this! tranceaddict branch will be :eyes: :eyes: :eyes: |
Fixed! :cool: |
|
|
| jeronimo_jd |
| Is er vrijdagavond egl iets te doen op de camping? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
Is er vrijdagavond egl iets te doen op de camping? |
11:30 – 12:30 JOHAN & CIMAÏ
12:30 – 13:30 SOUL MIGRANTZ
13:30 – 14:30 SHIMTSHACK
14:30 – 15:30 DEEJAMES VS IGOR
15:30 – 16:30 YAMO
16:30 – 17:30 DJAXX & NEUROTIQUE
17:30 – 18:30 MAXIM LANY
18:30 – 19:30 YVES V
19:30 – 20:30 LOULOU PLAYERS
20:30 – 21:30 DIMITRI ANDREAS
21:30 – 22:30 PRINZ
22:30 – 23:30 HERMANOS INGLESOS
23:30 – 00:30 ED & KIM
00:30 – 01:00 VERY SPECIAL GUESTS |
|
|
| jeronimo_jd |
| thx! had hier niet direct info van gevonden op site van TL |
|
|
| Zjokke1977 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
nieuwe indeling ziet er vrij voordelig uit. B2B en Kozzmozz zijn wat ver afgelegen, maar perfect kan het nooit zijn natuurlijk :) .
Blijkbaar ook nog een JOOF set van 1u op zondag ... kleine, maar leuke, verrassing toch want dat was oorspronkelijk zo niet aangekondigd. |
Nice !
Had ik nog ni gezien.
Als deze in dezelfde trend is van z'n set van 1015 dan wordt dit een topper !! |
|
|
| Synthesia |
Zo, ik ben ook weer van de partij :-)
Hier een all-in-one file van ID&T met alle nodige info over het festival, timetable, planneke, routebeschrijving, etc.:
http://87.239.12.3/tomorrowland/201...-24&25-7_NL.pdf
Leuk dat ze dat doen.
Den 'artiest' die de plattegrond heeft gemaakt op de laatste pagina heeft zich precies wel goed laten gaan. Dat planneke lijkt nergens meer op het ware terrein. Tenzij ze daar in De Schorre de vijvers en zo hebben herlegd :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Zjokke1977
Nice !
Had ik nog ni gezien.
Als deze in dezelfde trend is van z'n set van 1015 dan wordt dit een topper !! |
ik verwacht dat hij direct (of toch vrij vlug) met wat steviger werk gaat beginnen aangezien hij maar 1u heeft. De progressive opbouw zal waarschijnlijk wel verzorgd worden door Vibrasphere (live) die voor hem spelen (ook zéér de moeite trouwens ;) ). Na zijn set nog een 00.db live set :cool: . Ik verwacht veel werk van hun nieuwe album dat in augustus uitkomt (o.a. Angel). En hopelijk spelen ze ook hun remixen van Solarstone en Faithless :D |
|
|
| Xilver |
| Tranceaddict/La Rocca is wel schijtedicht tegen die Q-Dance stage. Da gaat wel wreed tegenslagen. |
|
|
| Gladius |
alle, wa gaan we morgen allemaal horen in de TA tent?
solar coaster? wa oude firewall/lange producties?
Fred Nova, hebt gij me nog wat good ol' uplifting trance te bieden? =p |
|
|
| FredNova |
hehe, denk dat het best gaat meevallen hoor Q staat op het stuk waar vroeger het artiestendorp/crew camping was en TA/LaRocca staat tussen ASOT en Q open stages, die denk ik wel 'in de andere richting' blazen...
kijken wat het geeft morgen, terrein is nu haast volledig benut
dacht eerst wat classics te spelen, maar heb nu toch al een aantal recentere nummers geselecteerd met hier en daar wat vocals en handjes-in-de-lucht (/'plattere') plaatjes :p
tis een festival... moet (al zijn er 14 stages) voor een breed publiek passen
dos! cevezas por favor! dos cevezas por favor! |
|
|
| Xilver |
| Oei, kdenk da'k ga uitslapen morgen dan denkek :p |
|
|
|
|