|
[24 & 25/07/2010] Tomorrowland @ De Schorre, Boom (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| DJ set, geen liveset. Des te beter. :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
DJ set, geen liveset. Des te beter. :) |
dj set bedoelde ik natuurlijk ook, live stond hij vorig jaar nog op TL in de 90's area en heb ik hem ook gezien. Een dj set moet al geleden zijn van in Illusion of op Trancefusion. TL is ondertussen toch ook weer +/- 6 maanden geleden; die nieuwe samenwerking met JOOF laat precies ook wat op zich wachten :toothless |
|
|
| MikeVee |
Na 1 week:
- DJ Rush ( Kne'deep area)
- John Dahlbäck
- Marcel Dettmann vs Ben Klock
- John O'Callaghan
- David Guetta
- M.I.K.E.
- Jeff Mills
hou de openingspost wel up-to-date.
Wel aangenaam verrast dat ze direct met deftige namen uitpakken, dacht echt dat ze eerst 100 namen a la coone, yves v , dave lambert, en andere niet interessante namen gingen bekend maken. |
|
|
| djcresto |
Berghain is volgens DJ mag de beste club ter wereld. Dachten er onlangs bij ons bezoekje aan Berlijn eens naartoe te gaan maar het was ons net iets te gay georiënteerd. |
|
|
| Real |
| Een live-set van Paul Kalkbrenner zou ook wel leuk zijn. :) |
|
|
| Config |
| Met Len Faki de eerste naam die ik echt MOET zien, was paar geleden op I Love techno al subliem |
|
|
| Jasperovitsj |
| Goeie dj inderdaad, naast een uitstekend producer :) |
|
|
|
|