|
Mysteryland 17-08-02 - Ruigoord (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
Snug moest toch werken daaro??
Of zijn er mensen die het festival terrein nu al kunnen bekijken??
Het is voor mij de eerste keer op een outdoor festival dus ik zou zo geen geschikte plek kunnen verzinnen.
Rond 16:00 uur lijkt me op zich wel een mooie meetingtijd |
|
|
| Dr. Kuipers |
Goh een meetingpoint is wel een handig idee ja Magrec.
Heb eigenlijk geen idee.
Denk dta gewoon buiten voor een tent (dus bij de ingang van de tent!) wel handig is.
Nu alleen nog een tent uitkiezen, die beetje centraal ligt.
Iemand die daar een suggestie voor heeft? |
|
|
| -TAIS- |
Meest centraal ligt de Trance tent volgens de ID&T site... Daar draait Judge Jules van 15:00-17:00... niet echt iemand die ik erg graag wil zien, maar ok :D Lijkt mij op zich wel een goede locatie dan.
[edit]We kunnen ook bij de Industrial tent afspreken, ligt ernaast, beter muziek dan trance :D En trouwens, kan best zijn dat er 2 of meer ingangen per tent zijn... dus we moeten dan wel ff een kant afspreken :)[/edit] |
|
|
| magrec |
Ik heb er wel weer zin in, ga nu met openbaarvervoer kan dus lekker 100% los gaan hehe en ik ben 20 augustus jarig dusse dit is wel een leuk feestje. IK ga ook es ff kijken of ik trance weer een beetje kan gaan waarderen dus dat wordt gielen, corsten, armin, hhehe...
owja een kaartje:

[edit]en de weersvoorspellingen zijn goed, nu maar hopen dat ze het nu ook een keertje gooed voorspellen :tongue2 [/edit] |
|
|
| Donna |
Hmnouw,wij gaan ws toch wel,zijn gratis kaarten voor ons afgeleverd en WEER dachten we niet te gaan:P
Njaah ff omschakelen en in de partymood komen maar dan,maybe zien we jullie,denk t haast wel,duzzzz tot dannos;) |
|
|
| DJ Bazz |
| regel maar een plek ergens ik ben er wel, btw ik heb geBLONDeerd haar dus als je me ziet rondlopen, spreek me maar ff aan, ik heb geen idee hoe jullie eruit zien. |
|
|
| AlFerox |
| ja je zal vast ook de enige zijn die daar rondloopt met geBLONDeerd haar! :thepirate ;) |
|
|
| Donna |
Indeed:rolleyes:
Nouw kweet hoe degenen eruit zien die ik wil zien en zo ist wel goewd;)
Have fun daaro |
|
|
| Optimus |
| jongens, iuk heb een ZWARTE broek aan, dus als je me ziet ff aanspreken:D:D:D |
|
|
| Donna |
| Als ik jou zie doek net of ik je nie ken:D |
|
|
| Optimus |
| en als ik jou zou mét een zonnebril op ga ik gelijk je de oren van je kop lullen:D:D:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
Indeed:rolleyes:
Nouw kweet hoe degenen eruit zien die ik wil zien en zo ist wel goewd;)
Have fun daaro |
Mij wil ze toch niet kennen :)
Tin, ik bel je nog wel ff als ik daar ben. Weet niet wanneer ik wegkan van mijn werk. |
|
|
|
|